Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інституту соціології - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (996)Інститут археології (4)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (4)Інститут гідробіології (2)Інститут географії (1)Інститут економіки та прогнозування (36)Інститут електродинаміки (3)Інститут зоології (16)Інститут історії України (2)Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка (4)Інститут проблем міцності
імені Г. С. Писаренка (1)
Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Гасаненко, Наталия Александровна.
GRP в наружной рекламе Украины уже есть, на очереди - VAI / Н.А. Гасаненко // Маркетинговые исследования: Сб. ст. по теории и практике маркетинговых исследований. - Харьков : НВФ "Студцентр", 2001. - Стр. не указаны. - В фонд не поступал.
2.

Антонов, С. Н.
Влияние рекламы на культуру в постсоветский период / С.Н. Антонов // Вестн. С.-Петерб. ун-та. - 2007. - Сер.6: Философия, политология, социология, психология, право, международные отношения, №4. - С. 83-92.
3.

Ильясов, Фархад Назипович.
Возможен ли переход от конкуренции рекламы к конкуренции качества / Ф.Н. Ильясов // Социологические исследования. - 2009. - №7. - С. 95-100.
4.

Зощук, Оксана Миколаївна.
Вплив реклами на сприйняття соціального світу / О.М. Зощук // Соціальні виміри суспільства: Зб. наук. робіт аспірантів №1. - К. : [Ін-т соціології НАНУ], 1998. - С. 234-240.
5.

Лисиця, Надія.
Вплив суспільства на сучасну рекламу / Н. Лисиця // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 1999. - №2. - С. 136-141.
6.

Гаркавенко, Зоя Олександрівна.
Гендерні особливості формування суб‘єктивного образу учасників політичної взаємодії у молоді: (На матеріалах політичної реклами) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. психол. наук: 19.00.05 / З.О. Гаркавенко ; АПН України, Ін-т соціал. та політ. психології. - К., 2006. - 18 с. - Бібліогр.: с. 15.
7.

Суковата, Вікторія.
Гендерний аналіз реклами / В. Суковата // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2002. - №2. - С. 176-182.
8.

Привалов, Юрій Олексійович.
Експертні оцінки стану соціальної реклами в Україні: (Результати дослідження) / Ю.О. Привалов // Соціальна реклама в Україні: Сучасний стан та перспективи розвитку: Матеріали конф. ["Социальная реклама в Украине: теория и практика", г. Киев, 18 нояб. 2004 г.]. - К. : Полігр. центр "Фоліант", 2004. - С. 87-92.
9.

Гасаненко, Наталия Александровна.
Индикативные маркетинговые исследования и реклама, или Зачем рекламному агентству Brand Awareness / Н.А. Гасаненко // Маркетинговые исследования: Сб. ст. по теории и практике маркетинговых исследований. - Харьков : НВФ "Студцентр", 2001. - С. 235-242. - У фонд не надходило.
10.

Бочаров, Михаил Петрович.
История паблик рилейшнз: Нравы, бизнес, наука : научное издание / М.П. Бочаров. - М. : РИП-холдинг, 2007. - 183 с. : ил., 1 л. портр. - (Академия рекламы). - Библиогр.: с. 183. - ISBN 978-5-903190-19-5. - ISBN 5-903190-19-7 : Б. ц.
11.

Гасаненко, Наталия Александровна.
Как оценить эффективность рекламной кампании / Н.А. Гасаненко // Маркетинговые исследования: Сб. ст. по теории и практике маркетинговых исследований. - Харьков : НВФ "Студцентр", 2001. - С. 323-328. - В фонд не поступал.
12.

Бурейчак, Тетяна Сергіївна.
Конструювання гендерних ідентичностей в дискурсах реклами : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 02.00.04 / Т.С. Бурейчак ; НАН України, Ін-т соціології. - К., 2007. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17.

Дод. точки доступу:
Ін-т соціології НАН України
13.

Герус, Ольга Ігорівна.
Конструювання дискурсивних практик споживання комерційною рекламою в сучасному українському суспільстві : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.І. Герус ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2015. - 19 с. - Бібліогр.: с. 14-15
14.

Бурейчак, Тетяна Сергіївна.
Конструювання ґендерних ідентичностей в дискурсах реклами : дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.04 / Т.С. Бурейчак ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2006. - 287 с. - Бібліогр.: с. 195-212.
15.

Лапіна, Вікторія Вікторівна.
Концептуальні суперечності соціологічних теорій глобалізації та постмодерну в поясненні соціального впливу реклами : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.01 / В.В. Лапіна ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім.Т. Шевченка. - К., 2014. - 18 с. - Бібліогр.: с. 14-16.
16.

Костенко, Наталія Вікторівна.
Моніторинг медіа: випадок політичної реклами / Н.В. Костенко, С.О. Макеєв // Культура - суспільство - особистість: Курс лекцій. - К. : [Ін-т соціології НАНУ: ЗАТ "ВІПОЛ"], 2006. - Лекція 7. - С. 202-242.


Дод. точки доступу:
Макеєв, Сергій Олексійович
17.

Костенко, Наталія Вікторівна.
Моніторинг політичної реклами: серпень-вересень 2007 року / Н.В. Костенко // Медіа. Демократія. Культура. - К., 2008. - Розд.4, §4.5. - С. 329-344.
18.

Гасаненко, Наталія Олександрівна.
Моніторинг ставлення населення до соціальної реклами, 2004-2006 роки / Н.О. Гасаненко // Медіа. Демократія. Культура. - К., 2008. - Розд.4, §4.2. - С. 286-291.
19.

Титова, Юлия Михайловна.
Общество с высоким уровнем потребления и общество потребления: социальная роль рекламы / Ю.М. Титова // Журнал социологии и социальной антропологии. - 2011. - Т.XIV, №5. - С. 356-363.
20.

Королько, Валентин Григорьевич.
Одной рекламой мил не будешь / В.Г. Королько // Власть и политика. - 2002. - №16(19). - С. 13.
...
 
Інституту соціології

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського