Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 70
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гасаненко, Наталия Александровна. GRP в наружной рекламе Украины уже есть, на очереди - VAI / Н.А. Гасаненко> // Маркетинговые исследования: Сб. ст. по теории и практике маркетинговых исследований. - Харьков : НВФ "Студцентр", 2001. - Стр. не указаны. - В фонд не поступал.
|
2. |
Антонов, С. Н. Влияние рекламы на культуру в постсоветский период / С.Н. Антонов> // Вестн. С.-Петерб. ун-та. - 2007. - Сер.6: Философия, политология, социология, психология, право, международные отношения, №4. - С. 83-92.
|
3. |
Ильясов, Фархад Назипович. Возможен ли переход от конкуренции рекламы к конкуренции качества / Ф.Н. Ильясов> // Социологические исследования. - 2009. - №7. - С. 95-100.
|
4. |
Зощук, Оксана Миколаївна. Вплив реклами на сприйняття соціального світу / О.М. Зощук> // Соціальні виміри суспільства: Зб. наук. робіт аспірантів №1. - К. : [Ін-т соціології НАНУ], 1998. - С. 234-240.
|
5. |
Лисиця, Надія. Вплив суспільства на сучасну рекламу / Н. Лисиця> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 1999. - №2. - С. 136-141.
|
6. |
Гаркавенко, Зоя Олександрівна. Гендерні особливості формування суб‘єктивного образу учасників політичної взаємодії у молоді: (На матеріалах політичної реклами) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. психол. наук: 19.00.05 / З.О. Гаркавенко ; АПН України, Ін-т соціал. та політ. психології. - К., 2006. - 18 с. - Бібліогр.: с. 15.
|
7. |
Суковата, Вікторія. Гендерний аналіз реклами / В. Суковата> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2002. - №2. - С. 176-182.
|
8. |
Привалов, Юрій Олексійович. Експертні оцінки стану соціальної реклами в Україні: (Результати дослідження) / Ю.О. Привалов> // Соціальна реклама в Україні: Сучасний стан та перспективи розвитку: Матеріали конф. ["Социальная реклама в Украине: теория и практика", г. Киев, 18 нояб. 2004 г.]. - К. : Полігр. центр "Фоліант", 2004. - С. 87-92.
|
9. |
Гасаненко, Наталия Александровна. Индикативные маркетинговые исследования и реклама, или Зачем рекламному агентству Brand Awareness / Н.А. Гасаненко> // Маркетинговые исследования: Сб. ст. по теории и практике маркетинговых исследований. - Харьков : НВФ "Студцентр", 2001. - С. 235-242. - У фонд не надходило.
|
10. |
Бочаров, Михаил Петрович. История паблик рилейшнз: Нравы, бизнес, наука : научное издание / М.П. Бочаров. - М. : РИП-холдинг, 2007. - 183 с. : ил., 1 л. портр. - (Академия рекламы). - Библиогр.: с. 183. - ISBN 978-5-903190-19-5. - ISBN 5-903190-19-7 : Б. ц.
|
11. |
Гасаненко, Наталия Александровна. Как оценить эффективность рекламной кампании / Н.А. Гасаненко> // Маркетинговые исследования: Сб. ст. по теории и практике маркетинговых исследований. - Харьков : НВФ "Студцентр", 2001. - С. 323-328. - В фонд не поступал.
|
12. |
Бурейчак, Тетяна Сергіївна. Конструювання гендерних ідентичностей в дискурсах реклами : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 02.00.04 / Т.С. Бурейчак ; НАН України, Ін-т соціології. - К., 2007. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17.
Дод. точки доступу: Ін-т соціології НАН України
|
13. |
Герус, Ольга Ігорівна. Конструювання дискурсивних практик споживання комерційною рекламою в сучасному українському суспільстві : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.І. Герус ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2015. - 19 с. - Бібліогр.: с. 14-15
|
14. |
Бурейчак, Тетяна Сергіївна. Конструювання ґендерних ідентичностей в дискурсах реклами : дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.04 / Т.С. Бурейчак ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2006. - 287 с. - Бібліогр.: с. 195-212.
|
15. |
Лапіна, Вікторія Вікторівна. Концептуальні суперечності соціологічних теорій глобалізації та постмодерну в поясненні соціального впливу реклами : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.01 / В.В. Лапіна ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім.Т. Шевченка. - К., 2014. - 18 с. - Бібліогр.: с. 14-16.
|
16. |
Костенко, Наталія Вікторівна. Моніторинг медіа: випадок політичної реклами / Н.В. Костенко, С.О. Макеєв> // Культура - суспільство - особистість: Курс лекцій. - К. : [Ін-т соціології НАНУ: ЗАТ "ВІПОЛ"], 2006. - Лекція 7. - С. 202-242.
Дод. точки доступу: Макеєв, Сергій Олексійович
|
17. |
Костенко, Наталія Вікторівна. Моніторинг політичної реклами: серпень-вересень 2007 року / Н.В. Костенко> // Медіа. Демократія. Культура. - К., 2008. - Розд.4, §4.5. - С. 329-344.
|
18. |
Гасаненко, Наталія Олександрівна. Моніторинг ставлення населення до соціальної реклами, 2004-2006 роки / Н.О. Гасаненко> // Медіа. Демократія. Культура. - К., 2008. - Розд.4, §4.2. - С. 286-291.
|
19. |
Титова, Юлия Михайловна. Общество с высоким уровнем потребления и общество потребления: социальная роль рекламы / Ю.М. Титова> // Журнал социологии и социальной антропологии. - 2011. - Т.XIV, №5. - С. 356-363.
|
20. |
Королько, Валентин Григорьевич. Одной рекламой мил не будешь / В.Г. Королько> // Власть и политика. - 2002. - №16(19). - С. 13.
|
| |