Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інституту соціології - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (996)Інститут археології (4)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (4)Інститут гідробіології (2)Інститут географії (1)Інститут економіки та прогнозування (36)Інститут електродинаміки (3)Інститут зоології (16)Інститут історії України (2)Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка (4)Інститут проблем міцності
імені Г. С. Писаренка (1)
Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Дейян, Арманд.
Реклама : научное издание / А. Дейян; Общ. ред. В.С. Загашвили ; Пер. с фр. В. Мазо. - 5-е изд., испр. - М. : Изд. группа "Прогресс" : "Универс", 1993. - 176 с. : ил. - (Сер. "Деловая Франция"). - Библиогр.: с. 173-174. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Загашвили, В.С. (ред.)
2.

Денисон, Делл.
Учебник по рекламе: Как стать известным, не тратя денег на рекламу : [Пер.с польск.] / Д. Денисон, Л. Тоби. - Минск : Соврем. слово, 1997. - 349 с. : ил. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Тоби, Линда
3.

Гермогенова, Л. Ю.
Эффективная реклама в России : практика и рекомендации / Л.Ю. Гермогенова. - М. : РУсПартнер Лтд, 1994. - 252 с. : ил. - (Сер. "Практика бизнеса"; Вып.1). - Б. ц.
4.

Селезнев, Владимир Владимирович.
Основы рыночной экономики: Власть. Право. Предпринимательство. Финансы. Налоги. Маркетинг. Менеджмент. Торговля. Реклама. Преступность : [Учеб. пособие] / В.В. Селезнев. - Киев : А.С.К., 1999. - 539 с. : табл., схемы. - (Сер. "Экономика. Финансы. Право"). - Библиогр. в конце глав. - Б. ц.
5.

Ляпина, Татьяна Валентиновна .
Политические коммуникации: PR реклама : (Учеб. пособие) / Т.В. Ляпина. - 2-е изд., перераб. и доп. - Киев : Ассоциация "Укрреклама", 2001. - 220 с. - Б. ц.
6.

Удріс, Наталя Сергіївна.
Реклама як засіб формування сучасного способу життя міського населення України : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.С. Удріс ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків, 2003. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17.
7.

Федотова, Лариса Николаевна.
Социология рекламной деятельности : учеб. для студ. вузов / Л.Н. Федотова. - М. : Гардарики, 2002. - 271 с. - Библиогр.: с. 266-270. - Б. ц.
8.

Лебедев, Александр Николаевич.
Экспериментальная психология в российской рекламе : научное издание / А.С. Лебедев, А.К. Боковиков ; РАН, Ин-т психологии. - М. : Academia, 1995. - 135 с. : табл. - Библиогр.: с. 132-134. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Боковиков, Александр Константинович
9.

Музыкант, Валерий Леонидович.
Реклама: Международный опыт и российские традиции : научное издание / В.Л. Музыкант. - М. : Право и Закон, 1996. - 220 с. : ил. - Библиогр.: с. 214-217. - Б. ц.
10.

Эдвардс, Чарльз.
Реклама в розничной торговле США : практ. пособие : [Сокр. пер. с англ.] / Ч. Эдвардс, Р. Браун. - Киев : Фирма "Сфера" - "Слово", 1992. - 272 с. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Браун, Рассел
11.


Энциклопедический словарь: Психология труда, рекламы, управления, инженерная психология и эргономика : словарь / Под ред. Б.А. Душкова ; Сост. Б.А. Душков, Б.А. Смирнов, А.В. Королев. - Екатеринбург : Деловая книга, 2000. - 462 с. : ил. - Библиогр.: с. 452. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Душков, Б.А. (ред.); Душков, Б.А. (сост.); Смирнов, Б.А. (сост.); Королев, А.В. (сост.)
12.

Бочаров, Михаил Петрович.
История паблик рилейшнз: Нравы, бизнес, наука : научное издание / М.П. Бочаров. - М. : РИП-холдинг, 2007. - 183 с. : ил., 1 л. портр. - (Академия рекламы). - Библиогр.: с. 183. - ISBN 978-5-903190-19-5. - ISBN 5-903190-19-7 : Б. ц.
13.

Федотова, Лариса Николаевна.
Социология рекламной деятельности : учебник для студ. вузов / Л.Н. Федотова. - 3-е изд., испр. и доп. - М. : Оникс, 2007. - 556 с. : табл. - Библиогр.: с. 548-556. - ISBN 5-488-00639-7 : Б. ц.
14.

Шалак, Владимир Иванович.
Современный контент-анализ: Приложения в области: политологии, психологии, социологии, культурологии, экономики, рекламы : научное издание / В.И. Шалак ; РАН, Ин-т философии. - М. : Омега-Л, 2004. - 272 с. : ил. - ISBN 5-98119-273-9 : Б. ц.
15.

Жовтянська, Валерія Вікторівна.
Психологічні особливості репрезентації об’єкта в адресата художньо-образної реклами : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. психол. наук: 19.00.05 / В.В. Жовтянська ; АПН України, Ін-т соціал. та політ. психології. - К., 2005. - 19 с. - Бібліогр.: с. 16.
16.

Костенко, Наталія Вікторівна.
Парламентські вибори - 2006 в новинах, рекламі, пресі: Моніторинг матеріалів ЗМІ : общественно-политическая литература / Н.В. Костенко, В. Іванов, С.О. Макєєв ; Акад. Укр. Преси, НАН України, Ін-т соціології, Ін-т журналістики КНУ ім. Т. Шевченка. - К. : [Акад. Укр. Преси], 2006. - 92 с. : іл., табл., граф. - ISBN 966-7181-94-4 : Б. ц.

Дод. точки доступу:
Іванов, Валерій; Макєєв, Сергій Олексійович; Ін-т соціології НАН України
17.

Бурейчак, Тетяна Сергіївна.
Конструювання гендерних ідентичностей в дискурсах реклами : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 02.00.04 / Т.С. Бурейчак ; НАН України, Ін-т соціології. - К., 2007. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17.

Дод. точки доступу:
Ін-т соціології НАН України
18.

Бурейчак, Тетяна Сергіївна.
Конструювання ґендерних ідентичностей в дискурсах реклами : дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.04 / Т.С. Бурейчак ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2006. - 287 с. - Бібліогр.: с. 195-212.
19.

Щерба, Олеся Іванівна.
Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору: (Соціологічний аналіз) : дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.І. Щерба ; М-во освіти та науки України, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2006. - 256 с. - Бібліогр.: с. 197-210.
20.

Щерба, Олеся Іванівна.
Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору: (Соціологічний аналіз) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.І. Щерба ; НАН України, Ін-т соціології. - К., 2007. - 18 с. - Бібліогр.: с. 14-15.

Дод. точки доступу:
Ін-т соціології НАН України
...
 
Інституту соціології

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського