Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інституту соціології - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (18037)Інститут археології (63)Інститут біоорганічної хімії та нафтохімії (7)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (119)Інститут ботаніки
імені М. Г. Холодного (4)
Інститут гідробіології (1255)Інститут географії (501)Інститут економіки та прогнозування (360)Інститут електродинаміки (458)Інститут зоології (659)Інститут історії України (119)Інститут клітинної біології та генетичної інженерії (47)Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка (47)Інститут математики (144)Інститут проблем кріобіології і кріомедицини (14)Інститут проблем міцності
імені Г. С. Писаренка (278)
Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського (22)Інститут теоретичної фізики імені М. М. Боголюбова (81)Інститут технічної теплофізики (176)Інститут фізики (8)Інститут фізики напівпровідників (17)Інститут фізіології імені О. О. Богомольця (79)Інститут філософії (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>K=ТЕРМИЧЕСК$<.>+<.>K=РЕЖИМ$<.>+<.>K=РЕК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 187
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Многомерный анализ социологических данных: (метод. рекомендации, алгоритмы и описание программ) : [Сб. ст.] / АН СССР, Ин-т социол. исслед. ; Сов. социол. ассоц. - М. : ИСИ, 1981. - 180 с
2.Дейян А. Реклама / А. Дейян; Общ. ред. В.С. Загашвили ; Пер. с фр. В. Мазо. - М. : Изд. группа "Прогресс" : "Универс", 1993. - 176 с. : ил. - (Сер. "Деловая Франция")
3.Денисон Д. Учебник по рекламе: Как стать известным, не тратя денег на рекламу : [Пер.с польск.] / Д. Денисон, Л. Тоби. - Минск : Соврем. слово, 1997. - 349 с. : ил
4.Гермогенова Л.Ю. Эффективная реклама в России : Практика и рекомендации / Л.Ю. Гермогенова. - М. : РУсПартнер Лтд, 1994. - 252 с. : ил. - (Сер. "Практика бизнеса"; Вып.1)
5.Селезнев В.В. Основы рыночной экономики: Власть. Право. Предпринимательство. Финансы. Налоги. Маркетинг. Менеджмент. Торговля. Реклама. Преступность : [Учеб. пособие] / В.В. Селезнев. - Киев : А.С.К., 1999. - 539 с. : табл., схемы. - (Сер. "Экономика. Финансы. Право")
6.Ляпина Т.В. Политические коммуникации: PR реклама : (Учеб. пособие) / Т.В. Ляпина. - Киев : Ассоциация "Укрреклама", 2001. - 220 с.
7.Рекреация: социально-экономические и правовые аспекты / В.К.Мамутов (отв. ред.), А.И.Амоша (отв. ред.), Т.Н.Дементьева и др ; АН Украины, Ин-т экономики пром-сти. - Киев : Наук. думка, 1992. - 143 с
8.Удріс Н.С. Реклама як засіб формування сучасного способу життя міського населення України : Автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.С. Удріс ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків, 2003. - 20 с.
9.Федотова Л.Н. Социология рекламной деятельности : Учеб. для студ. вузов / Л.Н. Федотова. - М. : Гардарики, 2002. - 271 с.
10.Лебедев А.С. Экспериментальная психология в российской рекламе / А.С. Лебедев, А.К. Боковиков ; РАН, Ин-т психологии. - М. : Academia, 1995. - 135 с. : табл
11.Клямкин И. Внесистемный режим Бориса II: Некоторые особенности политического развития постсоветской России / И. Клямкин, Л. Шевцова; Моск. Центр Карнеги. - М. : [Б.и.], 1999. - 63 с.
12.Мечников Л.И. Цивилизация и великие исторические реки : Статьи / Л.И. Мечников; Предисл. В.И.Евдокимова. - М. : Прогресс : Пангея, 1995. - 461 с. : 1 л. портр
13.Музыкант В.Л. Реклама: Международный опыт и российские традиции / В.Л. Музыкант. - М. : Право и Закон, 1996. - 220 с. : ил
14.Эдвардс Ч. Реклама в розничной торговле США : Практ. пособие : [Сокр. пер. с англ.] / Ч. Эдвардс, Р. Браун. - Киев : Фирма "Сфера" - "Слово", 1992. - 272 с.
15.Энциклопедический словарь: Психология труда, рекламы, управления, инженерная психология и эргономика / Под ред. Б.А. Душкова ; Сост. Б.А. Душков, Б.А. Смирнов, А.В. Королев. - Екатеринбург : Деловая книга, 2000. - 462 с. : ил
16.Чорнобиль і соціум : [Зб.] / М-во України з питань надзвич. ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорноб. катастрофи, НАН України, Ін-т соціології, Центр соціал. експертиз і прогнозів ; Ред.: Ю.І. Саєнко Вип.5: Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : Ін-т соціології, 1999. - 309 с. : табл
17.Чорнобиль і соціум : [Зб.] / М-во України з питань надзвич. ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорноб. катастрофи, НАН України, Ін-т соціології, Центр соціал. експертиз і прогнозів ; Редкол.: О.В. Киричук, ... В.Є. Пилипенко, А.О. Ручка, Ю.І. Саєнко, Є.І. Суїменко та ін. Вип.6: Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : [Б.в.], 2000. - 338 с. : іл
18.Шевцова Л. Режим Бориса Ельцина / Л. Шевцова ; Моск. Центр Карнеги. - М. : РОССПЭН, 1999. - 535 с.
19.Бочаров М.П. История паблик рилейшнз: Нравы, бизнес, наука / М.П. Бочаров. - М. : РИП-холдинг, 2007. - 183 с. : ил., 1 л. портр. - (Академия рекламы)
20.Федотова Л.Н. Социология рекламной деятельности : Учебник для студ. вузов / Л.Н. Федотова. - М. : Оникс, 2007. - 556 с. : табл.
...
 
Інституту соціології

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського