Пошуковий запит: (<.>K=ТЕРМИЧЕСК$<.>+<.>K=РЕЖИМ$<.>+<.>K=РЕК$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 187
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Єслікова, Олена. Презентація як різновид рекламної діяльності / О. Єслікова, В. Захарчук> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2002. - №3. - С. 128-132.
Дод. точки доступу: Захарчук, Валентина
|
2. |
Амджадін, Лідія Миколаївна. Екологічні інтереси та пріоритети у повсякденній свідомомті "чорнобильських" потерпілих: колізії громадської думки / Л.М. Амджадін> // Чорнобиль і соціум. Вип.7: Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп, потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : Стилос, 2001. - С. 203-243.
|
3. |
Амджадін, Лідія Миколаївна. Екологічні чинники в масовій свідомості населення після Чорнобильської катастрофи / Л.М. Амджадін> // Чорнобиль і соціум. Вип. 5. Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : [Ін-т соціології НАНУ], 1999. - С. 65-89.
|
4. |
Амджадін, Лідія Миколаївна. Екологічний чинник здоров’я у оцінках постчорнобильського соціуму / Л.М. Амджадін> // Чорнобиль і соціум. Вип.6: Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп, потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : [Б.в.], 2000. - С. 19-35.
|
5. |
Антонов, С. Н. Влияние рекламы на культуру в постсоветский период / С.Н. Антонов> // Вестн. С.-Петерб. ун-та. - 2007. - Сер.6: Философия, политология, социология, психология, право, международные отношения, №4. - С. 83-92.
|
6. |
Антонов, Сергей Николаевич. Социология рекламы : учеб.-метод. пособие / С.Н. Антонов ; С.-Петерб. гос. ун-т, Ф-т социологии, Ф-т переподгот. по социологии и социал. работе. - СПб. : [Интерсоцис], 2006. - 161 с. : ил., табл. - (Нац. проект "Образование"). - Библиогр.: с. 158-160. - ISBN 5-94348-046-3 : Б. ц.
|
7. |
Арато, Эндрю. Возрождение, упадок и реконструкция концепции гражданского общества / Э. Арато, Дж. Коген> // Політична думка. - 1996. - №1. - С. 25-31.
Дод. точки доступу: Коген, Джин
|
8. |
Білівітіна, Анна Сергіївна. Реклама в системі політичного маркетингу : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. політ. наук: 23.00.02 / А.С. Білівітіна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2012. - 18 с. - Бібліогр.: с. 15-16.
|
9. |
Батаєва, Катерина. Ґендерна візуальність сучасної реклами / К. Батаєва> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - №3. - С. 136-153.
|
10. |
Бевзенко, Любов Дмитрівна. Феномен чорнобильських самоселів: самоорганізаційна інтерпретація / Л.Д. Бевзенко> // Чорнобиль і соціум. Вип.6: Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп, потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : [Б.в.], 2000. - С. 173-184.
|
11. |
Бирюков, Сергей Владимирович. Султанические режимы в регионах современной России: (Происхождение, особенности, перспективы) / С.В. Бирюков, А.М. Барсуков> // Общественные науки и современность. - 2013. - №5. - С. 101-113.
Дод. точки доступу: Барсуков, Александр Михайлович
|
12. |
Большаков, Сергей Николаевич. Социально-философские основания субсидиарности и ее реконструкция в современной России / С.Н. Большаков> // Личность. Культура. Общество. - 2006. - Т.VIII, Вып.4 (32). - С. 95-106.
|
13. |
Бортников, Варерий Иванович. Особенности формирования политического режима в Украине в условиях посткоммунистической трансформации / В.И. Бортников> // Вестник Московского университета. - 2007. - Сер.18: Социология и политология, №2. - С. 88-102.
|
14. |
Бочаров, Михаил Петрович. История паблик рилейшнз: Нравы, бизнес, наука : научное издание / М.П. Бочаров. - М. : РИП-холдинг, 2007. - 183 с. : ил., 1 л. портр. - (Академия рекламы). - Библиогр.: с. 183. - ISBN 978-5-903190-19-5. - ISBN 5-903190-19-7 : Б. ц.
|
15. |
Бурейчак, Тетяна Сергіївна. Конструювання гендерних ідентичностей в дискурсах реклами : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 02.00.04 / Т.С. Бурейчак ; НАН України, Ін-т соціології. - К., 2007. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17.
Дод. точки доступу: Ін-т соціології НАН України
|
16. |
Бурейчак, Тетяна Сергіївна. Конструювання ґендерних ідентичностей в дискурсах реклами : дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.04 / Т.С. Бурейчак ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2006. - 287 с. - Бібліогр.: с. 195-212.
|
17. |
Вельцель, Христіан. Людський розвиток і "вибух" демократії: варіації змін режимів серед 60 суспільств / Х. Вельцель, Р. Інглгарт> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2008. - №1. - С. 85-118.
Дод. точки доступу: Інглгарт, Рональд
|
18. |
Венгерчук, Ірина Григорівна. Реклама та формування споживчої поведінки / І.Г. Венгерчук> // Соціальні виміри суспільства: Зб. наук. робіт молодих науковців. - К. : [Ін-т соціології НАНУ], 1998. - Вип.2. - С. 381-387.
|
19. |
Винославська, Світлана. Exit-poll: методика дослідження в оперативному режимі / С. Винославська, М.М. Чурилов> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2008. - №1. - С. 189-196.
Дод. точки доступу: Чурилов, Микола Миколайович
|
20. |
Вишняк, Олександр Іванович. Головною поразкою української незалежності є те, що в країні і досі панує пострадянський неправовий режим / О.І. Вишняк> // Фонд "Демократичні Ініціативи" (сайт). - 2011. - 28 серпня. - Режим доступу: http://dif.org.ua/ua/comment/kjvwelrkhp. - Копія статті в папці "Персоналії-2".
|
| |