Пошуковий запит: (<.>K=ТЕРМИЧЕСК$<.>+<.>K=РЕЖИМ$<.>+<.>K=РЕК$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 187
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Винославська, Світлана. Exit-poll: методика дослідження в оперативному режимі / С. Винославська, М.М. Чурилов> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2008. - №1. - С. 189-196.
Дод. точки доступу: Чурилов, Микола Миколайович
|
2. |
Гасаненко, Наталия Александровна. GRP в наружной рекламе Украины уже есть, на очереди - VAI / Н.А. Гасаненко> // Маркетинговые исследования: Сб. ст. по теории и практике маркетинговых исследований. - Харьков : НВФ "Студцентр", 2001. - Стр. не указаны. - В фонд не поступал.
|
3. |
Зоткін, Андрій Олексійович. Інститут регіональної влади на прикладі Автономної республіки Крим: циркуляція і рекрутація владних еліт / А.О. Зоткін> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2003. - №4. - С. 175-184.
|
4. |
Зоткін, Андрій Олексійович. Інститут регіональної влади на прикладі Автономної республіки Крим: циркуляція і рекрутація еліт / А.О. Зоткін> // Проблеми розвитку соціологічної теорії: Трансформація соціальних інститутів та інституціональної структури суспільства: 3-я Всеукр. соціол. конф., 18 квітня 2003 р., м. Київ. - К., 2003. - С. 283-286.
|
5. |
Ходорівська, Наталія Вікторівна. Інформування населення щодо поводження з радіоактивними відходами: системний підхід / Н.В. Ходорівська> // Чорнобиль і соціум. Вип.6: Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп, потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : [Б.в.], 2000. - С. 52-80.
|
6. |
Ройко, Тетяна Валеріївна. Історико-теоретична реконструкція гносеологічних засад ціннісно-оцінкового пізнання в проекті "наукової соціології" Б. Кістяківського : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.01 / Т.В. Ройко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2009. - 16 с. - Бібліогр.: с. 14.
|
7. |
Гайдар, Егор Тимурович. Авторитарные режимы: причины нестабильности / Е.Т. Гайдар> // Общественные науки и современность. - 2006. - №5. - С. 50-62.
|
8. |
Лавріненко, Наталія Василівна. Адаптація інституту сім’ї до постчорнобильської ситуації / Н.В. Лавріненко> // Чорнобиль і соціум. Вип.6: Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп, потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : [Б.в.], 2000. - С. 81-98.
|
9. |
Антонов, С. Н. Влияние рекламы на культуру в постсоветский период / С.Н. Антонов> // Вестн. С.-Петерб. ун-та. - 2007. - Сер.6: Философия, политология, социология, психология, право, международные отношения, №4. - С. 83-92.
|
10. |
Клямкин, Игорь. Внесистемный режим Бориса II: Некоторые особенности политического развития постсоветской России : научное издание / И. Клямкин, Л. Шевцова; Моск. Центр Карнеги. - М. : [Б.и.], 1999. - 63 с. - Б. ц.
Дод. точки доступу: Шевцова, Лилия
|
11. |
Ильясов, Фархад Назипович. Возможен ли переход от конкуренции рекламы к конкуренции качества / Ф.Н. Ильясов> // Социологические исследования. - 2009. - №7. - С. 95-100.
|
12. |
Арато, Эндрю. Возрождение, упадок и реконструкция концепции гражданского общества / Э. Арато, Дж. Коген> // Політична думка. - 1996. - №1. - С. 25-31.
Дод. точки доступу: Коген, Джин
|
13. |
Лавріненко, Наталія Василівна. Вплив наслідків Чорнобильської катастрофи на життєвий вибір молоді: (За матеріалами порівняльного аналізу двох соціологічних опитувань молоді) / Н.В. Лавріненко, А. Лещенко> // Чорнобиль і соціум. Вип. 5. Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : [Ін-т соціології НАНУ], 1998. - С. 166-173. - Вірний рік вид. - 1999.
Дод. точки доступу: Лещенко, А.
|
14. |
Зощук, Оксана Миколаївна. Вплив реклами на сприйняття соціального світу / О.М. Зощук> // Соціальні виміри суспільства: Зб. наук. робіт аспірантів №1. - К. : [Ін-т соціології НАНУ], 1998. - С. 234-240.
|
15. |
Лисиця, Надія. Вплив суспільства на сучасну рекламу / Н. Лисиця> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 1999. - №2. - С. 136-141.
|
16. |
Хорошковський, Валерій Іванович. Всесвітній банк: Кредитні ресурси Міжнародного банку реконструкції та розвитку : научное издание / В.І. Хорошковський ; Укр. т-во "Інтелект нації"; Ред. В.К. Врублевський. - К. : Інформ.-вид. центр "Інтелект", 1999. - 193 с. : табл., схем. - ISBN 5-8238-0683-3 : Б. ц.
Дод. точки доступу: Врублевський, Віталій Костянтинович (ред.)
|
17. |
Саєнко, Юрій Іванович. Вступ / Ю.І. Саєнко> // Чорнобиль і соціум. Вип.7: Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп, потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : Стилос, 200 . - С. 7-11.
|
18. |
Саєнко, Юрій Іванович. Вступ / Ю.І. Саєнко> // Чорнобиль і соціум. Вип.6: Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп, потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : [Б.в.], 2000. - С. 9-13.
|
19. |
Гаркавенко, Зоя Олександрівна. Гендерні особливості формування суб‘єктивного образу учасників політичної взаємодії у молоді: (На матеріалах політичної реклами) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. психол. наук: 19.00.05 / З.О. Гаркавенко ; АПН України, Ін-т соціал. та політ. психології. - К., 2006. - 18 с. - Бібліогр.: с. 15.
|
20. |
Суковата, Вікторія. Гендерний аналіз реклами / В. Суковата> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2002. - №2. - С. 176-182.
|
| |