Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інституту соціології - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (18037)Інститут археології (63)Інститут біоорганічної хімії та нафтохімії (7)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (119)Інститут ботаніки
імені М. Г. Холодного (4)
Інститут гідробіології (1255)Інститут географії (501)Інститут економіки та прогнозування (360)Інститут електродинаміки (458)Інститут зоології (659)Інститут історії України (119)Інститут клітинної біології та генетичної інженерії (47)Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка (47)Інститут математики (144)Інститут проблем кріобіології і кріомедицини (14)Інститут проблем міцності
імені Г. С. Писаренка (278)
Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського (22)Інститут теоретичної фізики імені М. М. Боголюбова (81)Інститут технічної теплофізики (176)Інститут фізики (8)Інститут фізики напівпровідників (17)Інститут фізіології імені О. О. Богомольця (79)Інститут філософії (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=ТЕРМИЧЕСК$<.>+<.>K=РЕЖИМ$<.>+<.>K=РЕК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 187
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Винославська, Світлана.
Exit-poll: методика дослідження в оперативному режимі / С. Винославська, М.М. Чурилов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2008. - №1. - С. 189-196.

Дод. точки доступу:
Чурилов, Микола Миколайович
2.

Гасаненко, Наталия Александровна.
GRP в наружной рекламе Украины уже есть, на очереди - VAI / Н.А. Гасаненко // Маркетинговые исследования: Сб. ст. по теории и практике маркетинговых исследований. - Харьков : НВФ "Студцентр", 2001. - Стр. не указаны. - В фонд не поступал.
3.

Зоткін, Андрій Олексійович.
Інститут регіональної влади на прикладі Автономної республіки Крим: циркуляція і рекрутація владних еліт / А.О. Зоткін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2003. - №4. - С. 175-184.
4.

Зоткін, Андрій Олексійович.
Інститут регіональної влади на прикладі Автономної республіки Крим: циркуляція і рекрутація еліт / А.О. Зоткін // Проблеми розвитку соціологічної теорії: Трансформація соціальних інститутів та інституціональної структури суспільства: 3-я Всеукр. соціол. конф., 18 квітня 2003 р., м. Київ. - К., 2003. - С. 283-286.
5.

Ходорівська, Наталія Вікторівна.
Інформування населення щодо поводження з радіоактивними відходами: системний підхід / Н.В. Ходорівська // Чорнобиль і соціум. Вип.6: Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп, потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : [Б.в.], 2000. - С. 52-80.
6.

Ройко, Тетяна Валеріївна.
Історико-теоретична реконструкція гносеологічних засад ціннісно-оцінкового пізнання в проекті "наукової соціології" Б. Кістяківського : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.01 / Т.В. Ройко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2009. - 16 с. - Бібліогр.: с. 14.
7.

Гайдар, Егор Тимурович.
Авторитарные режимы: причины нестабильности / Е.Т. Гайдар // Общественные науки и современность. - 2006. - №5. - С. 50-62.
8.

Лавріненко, Наталія Василівна.
Адаптація інституту сім’ї до постчорнобильської ситуації / Н.В. Лавріненко // Чорнобиль і соціум. Вип.6: Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп, потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : [Б.в.], 2000. - С. 81-98.
9.

Антонов, С. Н.
Влияние рекламы на культуру в постсоветский период / С.Н. Антонов // Вестн. С.-Петерб. ун-та. - 2007. - Сер.6: Философия, политология, социология, психология, право, международные отношения, №4. - С. 83-92.
10.

Клямкин, Игорь.
Внесистемный режим Бориса II: Некоторые особенности политического развития постсоветской России : научное издание / И. Клямкин, Л. Шевцова; Моск. Центр Карнеги. - М. : [Б.и.], 1999. - 63 с. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Шевцова, Лилия
11.

Ильясов, Фархад Назипович.
Возможен ли переход от конкуренции рекламы к конкуренции качества / Ф.Н. Ильясов // Социологические исследования. - 2009. - №7. - С. 95-100.
12.

Арато, Эндрю.
Возрождение, упадок и реконструкция концепции гражданского общества / Э. Арато, Дж. Коген // Політична думка. - 1996. - №1. - С. 25-31.

Дод. точки доступу:
Коген, Джин
13.

Лавріненко, Наталія Василівна.
Вплив наслідків Чорнобильської катастрофи на життєвий вибір молоді: (За матеріалами порівняльного аналізу двох соціологічних опитувань молоді) / Н.В. Лавріненко, А. Лещенко // Чорнобиль і соціум. Вип. 5. Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : [Ін-т соціології НАНУ], 1998. - С. 166-173. - Вірний рік вид. - 1999.


Дод. точки доступу:
Лещенко, А.
14.

Зощук, Оксана Миколаївна.
Вплив реклами на сприйняття соціального світу / О.М. Зощук // Соціальні виміри суспільства: Зб. наук. робіт аспірантів №1. - К. : [Ін-т соціології НАНУ], 1998. - С. 234-240.
15.

Лисиця, Надія.
Вплив суспільства на сучасну рекламу / Н. Лисиця // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 1999. - №2. - С. 136-141.
16.

Хорошковський, Валерій Іванович.
Всесвітній банк: Кредитні ресурси Міжнародного банку реконструкції та розвитку : научное издание / В.І. Хорошковський ; Укр. т-во "Інтелект нації"; Ред. В.К. Врублевський. - К. : Інформ.-вид. центр "Інтелект", 1999. - 193 с. : табл., схем. - ISBN 5-8238-0683-3 : Б. ц.

Дод. точки доступу:
Врублевський, Віталій Костянтинович (ред.)
17.

Саєнко, Юрій Іванович.
Вступ / Ю.І. Саєнко // Чорнобиль і соціум. Вип.7: Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп, потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : Стилос, 200 . - С. 7-11.
18.

Саєнко, Юрій Іванович.
Вступ / Ю.І. Саєнко // Чорнобиль і соціум. Вип.6: Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп, потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації. - К. : [Б.в.], 2000. - С. 9-13.
19.

Гаркавенко, Зоя Олександрівна.
Гендерні особливості формування суб‘єктивного образу учасників політичної взаємодії у молоді: (На матеріалах політичної реклами) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. психол. наук: 19.00.05 / З.О. Гаркавенко ; АПН України, Ін-т соціал. та політ. психології. - К., 2006. - 18 с. - Бібліогр.: с. 15.
20.

Суковата, Вікторія.
Гендерний аналіз реклами / В. Суковата // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2002. - №2. - С. 176-182.
...
 
Інституту соціології

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського