Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інституту соціології - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (18023)Інститут археології (63)Інститут біоорганічної хімії та нафтохімії (6)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (119)Інститут ботаніки
імені М. Г. Холодного (4)
Інститут гідробіології (1255)Інститут географії (498)Інститут економіки та прогнозування (360)Інститут електродинаміки (458)Інститут зоології (658)Інститут історії України (119)Інститут клітинної біології та генетичної інженерії (47)Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка (47)Інститут математики (144)Інститут проблем кріобіології і кріомедицини (13)Інститут проблем міцності
імені Г. С. Писаренка (278)
Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського (22)Інститут теоретичної фізики імені М. М. Боголюбова (81)Інститут технічної теплофізики (176)Інститут фізики (8)Інститут фізики напівпровідників (17)Інститут фізіології імені О. О. Богомольця (79)Інститут філософії (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=ТЕРМИЧЕСК$<.>+<.>K=РЕЖИМ$<.>+<.>K=РЕК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 187
Представлено документи з 1 до 20
...
1.


Многомерный анализ социологических данных: (метод. рекомендации, алгоритмы и описание программ) : [Сб. ст.] / АН СССР, Ин-т социол. исслед. ; Сов. социол. ассоц. - М. : ИСИ, 1981. - 180 с. - Б. ц.
2.

Дейян, Арманд.
Реклама : научное издание / А. Дейян; Общ. ред. В.С. Загашвили ; Пер. с фр. В. Мазо. - 5-е изд., испр. - М. : Изд. группа "Прогресс" : "Универс", 1993. - 176 с. : ил. - (Сер. "Деловая Франция"). - Библиогр.: с. 173-174. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Загашвили, В.С. (ред.)
3.

Денисон, Делл.
Учебник по рекламе: Как стать известным, не тратя денег на рекламу : [Пер.с польск.] / Д. Денисон, Л. Тоби. - Минск : Соврем. слово, 1997. - 349 с. : ил. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Тоби, Линда
4.

Гермогенова, Л. Ю.
Эффективная реклама в России : практика и рекомендации / Л.Ю. Гермогенова. - М. : РУсПартнер Лтд, 1994. - 252 с. : ил. - (Сер. "Практика бизнеса"; Вып.1). - Б. ц.
5.

Селезнев, Владимир Владимирович.
Основы рыночной экономики: Власть. Право. Предпринимательство. Финансы. Налоги. Маркетинг. Менеджмент. Торговля. Реклама. Преступность : [Учеб. пособие] / В.В. Селезнев. - Киев : А.С.К., 1999. - 539 с. : табл., схемы. - (Сер. "Экономика. Финансы. Право"). - Библиогр. в конце глав. - Б. ц.
6.

Ляпина, Татьяна Валентиновна .
Политические коммуникации: PR реклама : (Учеб. пособие) / Т.В. Ляпина. - 2-е изд., перераб. и доп. - Киев : Ассоциация "Укрреклама", 2001. - 220 с. - Б. ц.
7.


Рекреация: социально-экономические и правовые аспекты : научное издание / В.К.Мамутов (отв. ред.), А.И.Амоша (отв. ред.), Т.Н.Дементьева и др ; АН Украины, Ин-т экономики пром-сти. - Киев : Наук. думка, 1992. - 143 с. - Библиогр.: с. 136-142. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Дементьева, Т.Н.; Мамутов, Амалия; Мамутов, В.К. (ред.); Амоша, А.И. (ред.)
8.

Удріс, Наталя Сергіївна.
Реклама як засіб формування сучасного способу життя міського населення України : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.С. Удріс ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків, 2003. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17.
9.

Федотова, Лариса Николаевна.
Социология рекламной деятельности : учеб. для студ. вузов / Л.Н. Федотова. - М. : Гардарики, 2002. - 271 с. - Библиогр.: с. 266-270. - Б. ц.
10.

Лебедев, Александр Николаевич.
Экспериментальная психология в российской рекламе : научное издание / А.С. Лебедев, А.К. Боковиков ; РАН, Ин-т психологии. - М. : Academia, 1995. - 135 с. : табл. - Библиогр.: с. 132-134. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Боковиков, Александр Константинович
11.

Клямкин, Игорь.
Внесистемный режим Бориса II: Некоторые особенности политического развития постсоветской России : научное издание / И. Клямкин, Л. Шевцова; Моск. Центр Карнеги. - М. : [Б.и.], 1999. - 63 с. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Шевцова, Лилия
12.

Мечников, Лев Ильич.
Цивилизация и великие исторические реки : статьи / Л.И. Мечников; Предисл. В.И.Евдокимова. - М. : Прогресс : Пангея, 1995. - 461 с. : 1 л. портр. - Б. ц.
13.

Музыкант, Валерий Леонидович.
Реклама: Международный опыт и российские традиции : научное издание / В.Л. Музыкант. - М. : Право и Закон, 1996. - 220 с. : ил. - Библиогр.: с. 214-217. - Б. ц.
14.

Эдвардс, Чарльз.
Реклама в розничной торговле США : практ. пособие : [Сокр. пер. с англ.] / Ч. Эдвардс, Р. Браун. - Киев : Фирма "Сфера" - "Слово", 1992. - 272 с. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Браун, Рассел
15.


Энциклопедический словарь: Психология труда, рекламы, управления, инженерная психология и эргономика : словарь / Под ред. Б.А. Душкова ; Сост. Б.А. Душков, Б.А. Смирнов, А.В. Королев. - Екатеринбург : Деловая книга, 2000. - 462 с. : ил. - Библиогр.: с. 452. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Душков, Б.А. (ред.); Душков, Б.А. (сост.); Смирнов, Б.А. (сост.); Королев, А.В. (сост.)
16.


Чорнобиль і соціум : [Зб.]. Вип.5. Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації / М-во України з питань надзвич. ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорноб. катастрофи, НАН України, Ін-т соціології, Центр соціал. експертиз і прогнозів ; Ред.: Ю.І. Саєнко. - К. : Ін-т соціології, 1999. - 309 с. : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Саєнко, Юрій Іванович (ред.); Ін-т соціології НАН УкраїниІн-т соціології НАН України, Центр соціал. експертиз і прогнозів
17.


Чорнобиль і соціум : [Зб.]. Вип.6. Соціально-психологічний моніторинг умов життя та діяльності соціальних груп потерпілих від Чорнобильської аварії: порівняльний аналіз та рекомендації / М-во України з питань надзвич. ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорноб. катастрофи, НАН України, Ін-т соціології, Центр соціал. експертиз і прогнозів ; Редкол.: О.В. Киричук, ... В.Є. Пилипенко, А.О. Ручка, Ю.І. Саєнко, Є.І. Суїменко та ін. - К. : [Б.в.], 2000. - 338 с. : іл. - Бібліогр. в кінці ст.; с. 277-338. - ISBN 966-7600-03 : Б. ц.

Дод. точки доступу:
Киричук, О.В. (ред.); Саєнко, Юрій Іванович (ред.); Ін-т соціології НАН України; Ін-т соціології НАН України, Центр соціал. експертиз і прогнозів
18.

Шевцова, Лилия.
Режим Бориса Ельцина : историческая литература / Л. Шевцова ; Моск. Центр Карнеги. - М. : РОССПЭН, 1999. - 535 с. - Библиогр. в примеч. в конце глав. - Б. ц.

Дод. точки доступу:
Ельцин, Борис Николаевич (о нем); Моск. Центр Карнеги
19.

Бочаров, Михаил Петрович.
История паблик рилейшнз: Нравы, бизнес, наука : научное издание / М.П. Бочаров. - М. : РИП-холдинг, 2007. - 183 с. : ил., 1 л. портр. - (Академия рекламы). - Библиогр.: с. 183. - ISBN 978-5-903190-19-5. - ISBN 5-903190-19-7 : Б. ц.
20.

Федотова, Лариса Николаевна.
Социология рекламной деятельности : учебник для студ. вузов / Л.Н. Федотова. - 3-е изд., испр. и доп. - М. : Оникс, 2007. - 556 с. : табл. - Библиогр.: с. 548-556. - ISBN 5-488-00639-7 : Б. ц.
...
 
Інституту соціології

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського