Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інституту соціології - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (2393)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (128)Інститут гідробіології (71)Інститут географії (18)Інститут економіки та прогнозування (32)Інститут електродинаміки (12)Інститут зоології (97)Інститут клітинної біології та генетичної інженерії (5)Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка (4)Інститут математики (256)Інститут проблем міцності
імені Г. С. Писаренка (554)
Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського (2)Інститут теоретичної фізики імені М. М. Боголюбова (88)Інститут технічної теплофізики (2)Інститут фізики (5)Інститут фізіології імені О. О. Богомольця (44)Інститут філософії (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=GROWTH$<.>+<.>K=SNAKES$<.>+<.>K=VON$<.>+<.>K=BERTALANFF$<.>+<.>K=MODEL$<.>+<.>K=ASYMPTOTIC$<.>+<.>K=SIZE$<.>+<.>K=CAPTURE$<.>+<.>K=MARK$<.>+<.>K=RECAPTURE$<.>+<.>K=SEXUALDIMORPHISM$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Kotler, Philip.
Principles of Marketing : учебное пособие / Ph. Kotler, G. Armstrong. - 9th. ed. - Upper Saddle River : Prentice Hall, 2001. - XXXI, 785, A-27, G-10, C-2, I-16 : il., tab. - Bibliogr. at the end of а chap. - ISBN 0-13-026312-5 : Б. ц.

Дод. точки доступу:
Armstrong, Gary
2.

Kotler, Philip.
Principles of Marketing : учебное пособие / Ph. Kotler, G. Armstrong. - 10th. ed. - Apper Saddle River : Person/Prentice Hall, 2004. - XXIX, 661, A-14, R-30, C-2, G-11, I-19 : il., tab. - Bibliogr.: p. R-1-R-30. - ISBN 0-13-101861-2 : Б. ц.

Дод. точки доступу:
Armstrong, Gary
3.

Koschnick, Wolfgang J.
Dictionary of Social and Market Research : словарь / W.J. Koschnick. - N.Y. ; Toronto : John Wiley & Sons, Inc., [1996]. - 416 p. : il. - ISBN 0-470-23733-3 : Б. ц.
4.

Olson, Mancur.
The Rise and Decline of Nations: Economic Growth, Stagflation, and Social Rigidities : общественно-политическая литература / M. Olson. - New Haven ; London : Yale University Press, [1982]. - XI, 273 p. : il., tab. - ISBN 0-300-03079-7 : Б. ц.
5.

Chepurko, Gulbarshyn.
Gender Equality in the Labour Market in Ukraine / G. Chepurko ; International Labour Office. - [Kyiv : ILO, 2010]. - 50 p. - Ref.: p. 44-49
6.

Shulga, Mykola.
Political and Legal Models for Protecting the Rights of National Minorities / M. Shulga // A Political Portrait of Ukraine: Bulletin. - 1995. - №7. - P26-46.
7.

Гасаненко, Наталия Александровна.
Киевский радиоэфир - 2002. Радио, которое мы любим / Н.А. Гасаненко // Marketing Advertising Design. - 2003. - №2. - С. 45-49. - В фонд не поступал.
8.

Гасаненко, Наталия Александровна.
Рейтинговые исследования - особенности использования и проведения / Н.А. Гасаненко // Marketing Advertising Design. - 2003. - №2. - С. 26-29. - В фонд не поступал.
9.

Shulga, Mykola.
Political and Legal Models for Protecting the Rights of National Minorities / M. Shulga // Sociology in Ukraine: Selected Works Published During 90-th. - Kiyv : [Inst. of Sociology of NAS of Ukraine], 2000. - P. 352-363.
10.

Pribytkova, Iryna.
Application of Cartographic Modelling as a research method when monitoring the spatial behavior of population / I. Pribytkova // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - №3. - P153-165.
 
Інституту соціології

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського