![]() | Наукова періодика України | ![]() | Містобудування та територіальне планування |
Бородич Л. В. Проблема пошуку містобудівних засобів територіального брендінгу / Л. В. Бородич // Містобудування та територіальне планування. - 2016. - Вип. 62(2). - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2017_62%282%29__4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бородич Л. В. Проблема пошуку містобудівних засобів територіального брендінгу / Л. В. Бородич // Містобудування та територіальне планування. - 2016. - Вип. 62(2). - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2017_62(2)__4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |