![]() | Наукова періодика України | Наукові записки Львівського університету бізнесу та права | |
Сорока М. В. Роль Інтернет-маркетингу в управлінні репутацією вищої школи / М. В. Сорока, М. Б. Рудий // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2012. - Вип. 8. - С. 135-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2012_8_35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сорока М. В. Роль Інтернет-маркетингу в управлінні репутацією вищої школи / М. В. Сорока, М. Б. Рудий // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2012. - Вип. 8. - С. 135-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2012_8_35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |