Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Андрюшина О. В. 
Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США / О. В. Андрюшина // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 32-36 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_10
Досліджено тлумачення терміна «умова» у загальному, філософському та педагогічному значеннях, розкрито організаційно-педагогічні умови здійснення моніторингу якості загальної освіти на регіональному рівні в США. Розглянуто програму моніторингу «Досягнення учнів і відповідальність школи» (Student Achievement and School Accountability Programs - SASA), її мету, завдання та сутність. Виокремлено комплекс умов її ефективного здійснення. Вирішено проблему забезпечення організаційно-педагогічних умов моніторингу якості середньої освіти, зокрема - створення системи практичної допомоги дітям, які відстають у навчанні, або заохочення тих, хто показує постійно високі результати; забезпечення конфіденційності даних про навчальні результати; аналіз позашкільних факторів, які можуть покращувати результати навчальних досягнень; розробка форм та засобів інформування батьків та громадськості про результати навчальних досягнень та поступу (або відставання) їхніх дітей. Виконано порівняльний аналіз організації та проведення моніторингу якості освіти на регіональному рівні США та України.Исследовано толкование термина «условие» в общем, философском и педагогическом смыслах, представлены организационно-педагогические условия осуществления мониторинга качества среднего образования на региональном уровне в США. Рассмотрена программа мониторинга «Достижения учеников и ответственность школы» (Student Achievement and School Accountability Programs — SASA), ее цели, задачи и сущность. Выделен комплекс условий ее эффективного осуществления.The article investigates the interpretation of the term “condition” in general, philosophical and pedagogical sense, presents organizational and pedagogical conditions for secondary education quality monitoring at the regional level in the United States. It describes the monitoring program “Student Achievements and School Accountability Programs SASA”, its goals, tasks, and content, highlights the complex of conditions for its effective implementation.
  Повний текст PDF - 99.669 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андрюшина О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андрюшина О. В. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США / О. В. Андрюшина // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 32-36 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Андрюшина Олена Владиславівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського