Наукова періодика України | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту | ||
Чаплінський Ю. Б. Методичний підхід до оцінювання ефекту взаємодії туристичного підприємства із споживачами та партнерами / Ю. Б. Чаплінський, В. А. Нікульча // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2019. - Вип. 3-4. - С. 146-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2019_3-4_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чаплінський Ю. Б. Методичний підхід до оцінювання ефекту взаємодії туристичного підприємства із споживачами та партнерами / Ю. Б. Чаплінський, В. А. Нікульча // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2019. - Вип. 3-4. - С. 146-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2019_3-4_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |