![]() | Наукова періодика України | ![]() | Економіка, управління та адміністрування |
Богоявленська Ю. В. Маркетинг персоналу як інструмент розвитку соціальної відповідальності машинобудівних підприємств / Ю. В. Богоявленська, Г. І. Олійник // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2014_1_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Богоявленська Ю. В. Маркетинг персоналу як інструмент розвитку соціальної відповідальності машинобудівних підприємств / Ю. В. Богоявленська, Г. І. Олійник // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2014_1_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |