338
Мардус, Наталія Юріївна.
Стратегічні орієнтири забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів [Текст] : автореферат дис. ... д. е. н. : 08.00.03 / Н. Ю. Мардус ; Класичний приватний університет, 2020УДК:
 338 
 330.34 

Анотація: Дисертація присвячена обґрунтуванню теоретико-методологічних засад функціонування внутрішнього ринку товарів та забезпечення його розвитку, визначенню основних тенденцій і суперечностей цих процесів.Надано сутнісну характеристику ринку як економічної категорії та його класифікацію, сформовано понятійно-категоріальний апарат дослідження. Запропоновано концепцію дослідження внутрішнього ринку товарів, яка сформована на поєднанні статичного та динамічного аспектів вивчення внутрішнього ринку товарів. Описано теоретичні засади розвитку та його видових проявів на внутрішньому ринку товарів. На основі опрацювання теоретичних досліджень науковців визначено постулати розвитку соціально-економічних систем. Удосконалено класифікацію видів розвитку, в якій класифікаційні ознаки розташовано згідно з їх відповідністю постулатам розвитку, та доповнено їх перелік класифікаційною ознакою «базис забезпечення змін». Запропоновано методологію забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів та розглянуто систему забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів. Сформовано сукупність принципів забезпечення розвитку внутрішнього ринку, визначено змістовне наповнення інформаційної бази дослідження внутрішнього ринку товарів, здійснено збір та аналітичну обробку даних щодо кількісних та якісних параметрів функціонування внутрішнього ринку товарів, структури та структурних зрушень на внутрішньому ринку товарів, умов здійснення товарно-грошових операцій.Розроблено методологічний апарат оцінювання стану та розвитку внутрішнього ринку товарів. Розроблено дескриптивну модель забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів. Практичне застосування отриманих наукових результатів надає змогу прийняти обґрунтоване рішення щодо досягнення запланованої зміни коефіцієнтів розвитку та поставлених цілей забезпечення розвитку внутрішнього ринку товарів в цілому.. The dissertation is devoted to substantiation of theoretical and methodological bases of functioning of the internal market of the goods and maintenance of its development, definition of the basic tendencies and contradictions of these processes.The essential characteristic of the market as an economic category and its classification is given in the work, the categorical-conceptual apparatus of research is formed.The concept of research of the internal market of the goods which is formed on a combination of static and dynamic aspects of research of the internal market of the goods is offered. Theoretical principles of development and its species manifestations in the domestic market of goods are described. On the basis of elaboration of theoretical researches of scientists the postulates of development of social and economic systems are defined. The classification of types of development has been improved, in which the classification features are arranged according to their compliance with the postulates of development, and their list has been supplemented with the classification feature «basis for ensuring change». The methodology of ensuring the development of the internal market of goods is proposed and the system of ensuring the development of the internal market of goods is considered.A set of principles for ensuring the development of the domestic market, determined the content of the information base of the domestic market of goods, collected and analytical data processing on quantitative and qualitative parameters of the domestic market of goods, structure and structural changes in the domestic market of goods, conditions of commodity-money transactions.

Дод. точки доступу:
Mardus Natalia Y.; Класичний приватний університет