378.02:372.8
Валько, Наталія Валеріївна.
Система підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування STEM технологій у професійнійдіяльності [Текст] : автореферат дис. ... д. пед. н. : 13.00.04 / Н. В. Валько ; Класичний приватний університет, 2020УДК:

Анотація: У дисертації подано теоретичне узагальнення наукової проблеми підготовкимайбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування STEMтехнологій у професійній діяльності. Визначено теоретико-методологічні засадидослідження; детерміновано й охарактеризовано сукупність організаційно-педагогічних умов, комплексно-методичне забезпечення системи підготовкимайбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування STEMтехнологій у професійній діяльності, а також визначено сукупність з дванадцятипринципів, дотримання яких сприятиме ефективній реалізації цієї системи.Сформульовано й обґрунтовано концепцію підготовки майбутніх учителівприродничо-математичних дисциплін до застосування STEM технологій упрофесійній діяльності, яка відтворює авторське бачення змін, необхідних для їїреалізації та уявлень про те, яким чином ці зміни повинні бути реалізовані.Розроблено структурно-функціональну модель, яка є графічнимвідображенням авторського бачення системи підготовки майбутніх учителівприродничо-математичних дисциплін до застосування STEM технологій, її мети,концептуальних, теоретичних і методологічних засад, етапів організації та їхзавдань, організаційно-педагогічних умов, а також критеріїв і рівнів оцінюванняготовності майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін дозастосування STEM технологій у професійній діяльності. Для реалізаціїконцептуальних положень моделі визначено та обґрунтовано сукупністьорганізаційно-педагогічних умов: 1) оновлення змісту професійної підготовкимайбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання STEMтехнологій; 2) реалізація майбутніми вчителями природничо-математичнихдисциплін STEM-проєктів з робототехніки; 3) забезпечення в ході підготовкимайбутніх учителів природничо-математичних дисциплін їх соціальної взаємодії впрофесійному середовищі.. The thesis presents a theoretical generalization of the scientific problem oftraining future teachers of natural-mathematical disciplines for the application of STEMtechnologies in professional activities. Theoretical and methodological bases of researchare determined, the set of organizational and pedagogical conditions and complexmethodicalmaintenance of the system of preparation of future teachers of naturalmathematicaldisciplines for application of STEM technologies in professional activityare determined and characterized, and also the set of twelve principles which observancewill promote the effective realization of the systems are determined.The concept of training of future teachers of natural-mathematical disciplines forthe application of STEM-technologies in professional activities is formulated andsubstantiated, which reproduces the author's vision of changes necessary for itsimplementation and ideas about how these changes should be implemented. The conceptexpresses the following characteristics of the phenomena of study: 1) features of theprofessional activity of the teacher of natural-mathematical disciplines in the conditionsof STEM-education; 2) features of the process of training future teachers of naturalmathematicaldisciplines for the use of STEM-technologies; 3) the main stages of theprocess of preparation of future teachers of natural-mathematical disciplines forapplication of STEM-technologies; 4) a set of organizational and methodologicalprinciples that will ensure the effective implementation of the process of professionaltraining of future teachers of natural-mathematical disciplines for application of STEMtechnologies;5) author's vision of the results of preparation of the future teacher ofnatural-mathematical disciplines for application of STEM-technologies in professionalactivity.

Дод. точки доступу:
Valko Nataliya Valerievna; Класичний приватний університет