378
Самілик, Валентина Іванівна.
Фoрмування гoтoвнoстi майбутнiх учителiв бioлoгiї до природоохоронної діяльності в прoцесi прoфесiйнoї пiдгoтoвки [Текст] : автореферат дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 / В. І. Самілик ; керівник С. Д. Рудишин ; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2020УДК:
 378 

Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. − Глухів, 2019.У дисертації теоретично обґрунтовано й практично розв'язано актуальне наукове завдання щодо формування гoтoвнoстi майбутнiх учителiв бioлoгiї до природоохоронної діяльності. Проаналізовано стан розробленості проблеми в освітній теорії та практиці та аргументовано роль освіти для сприяння сталому розвитку та розширення можливостей у вирішенні питань захисту довкілля. Уточнено сутність та структуру готовності майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності, визначено критерії, показники, рівні та засоби діагностування її сформованості. Виявлено та теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів до природоохоронної діяльності, забезпечення яких впливає на результат професійної підготовки майбутніх учителів біології. Розроблено структурно-функціональну модель та методику формування готовності майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності. Організовано та проведено експеримент, що підтвердив ефективність виявлених організаційно-педагогічних умов.. Thesis for Pedagogical Sciences Candidate Degree in Speciality 13.00.04 – Theory and Methods of Professional Education. Oleksandr Dovzhenko Hlukhiv national pedagogical university, Hlukhiv, 2019.The thesis theoretically substantiates and practically solves the actual scientific task of forming the future biology teachers' readiness for nature preserving activities. The state of development of the problem in educational theory and practice is analyzed and the role of education for promoting sustainable development and empowerment in environmental protection is argued. The essence and structure of future biology teachers' readiness for nature preserving activity are specified, criteria, indicators, levels and means of diagnosing it are defined. The organizational and pedagogical conditions for forming the future biology teachers' readiness for nature preserving activities were identified and theoretically substantiated. The structural-functional model and methodics of forming the future biology teachers' readiness for nature preserving activities has been developed. The experiment was organized and conducted to confirm the effectiveness of the identified organizational and pedagogical conditions.

Дод. точки доступу:
Рудишин, Сергій Дмитрович (керівник.); Rudyshyn Serhii D.; Samilyk Valentyna I.; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка