658
Ольшанський, Олександр Васильович.
Управління бізнес-процесами підприємств торгівлі [Текст] : автореферат дис. ... д. е. н. : 08.00.04 / О. В. Ольшанський, 2020УДК:
 658 

Анотація: Об'єкт – процес управління бізнес-процесами підприємств торгівлі; мета – розробка теоретико-методологічних засад, методичних підходів та науково-практичних рекомендацій з управління бізнес-процесами підприємств торгівлі з урахуванням потреб і очікувань зацікавлених сторін (споживачів, постачальників) в умовах ринкових трансформацій; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – розробка нових теоретико-методологічних підходів до управління бізнес-процесами підприємств торгівлі; новизна – концептуальні основи управління бізнес-процесами, теоретико-методичні засади вдосконалення бізнес-процесів підприємств торгівлі, методичні підходи до визначення результативності бізнес-процесу як ступеня досягнення цілей бізнес-процесу і рівня задоволеності внутрішніх і зовнішніх споживачів, науково-методичний підхід до оцінки рівня результативності системи бізнес-процесів підприємств торгівлі, науково-методичний підхід до підвищення результативності бізнес-процесів, науково-методичний підхід до оцінки ефективності процесного управління, науково-методичний апарат дослідження бізнес-процесів у частині систематизації предметної області процесного управління, виділення та ранжування бізнес-процесів з урахуванням специфіки торговельної галузі, систематизація бізнес-процесів підприємств торгівлі з урахуванням специфіки їх діяльності, науково-практичний підхід до визначення критеріїв оцінки результативності бізнес-процесів підприємств торгівлі, науково-практичний підхід щодо проведення реінжинірингу бізнес-процесів підприємств торгівлі, науково-практичний підхід щодо оптимізації бізнес-процесів підприємств торгівлі. Object - the process of business process management at trading companies; target - development of theoretical and methodological principles, methodological approaches and scientific and practical recommendations for business process management at trading companies, taking into account the needs and expectations of interested parties (consumers, suppliers) in the context of market transformations; methods - general scientific and specific; results - development of new theoretical and methodological approaches to business process management at trading companies; novelty - conceptual foundations of business process management, theoretical and methodological principles of improving the business processes of trading companies, methodical approaches to determining the effectiveness of the business process as the degree of achievement of business process goals and the level of satisfaction of internal and external consumers, scientific and methodological approach to assessing the level of effectiveness of the system of business processes of trading companies, scientific and methodological approach to improving the efficiency of business processes, scientific and methodological approach to assessing the effectiveness of process management, scientific and methodical apparatus of research of business processes in terms of systematization of the subject area of process management, selection and ranking of business processes taking into account the specifics of the trade industry, systematization of business processes of trading companies taking into account the specifics of their activities, scientific and practical approach to determining the criteria for evaluating the effectiveness of business processes of trading companies, scientific and practical approach to reengineering the business processes of trading companies, scientific and practical approach to optimizing the business processes of trading companies

Дод. точки доступу:
Olshanskiy Oleksandr ; Харківський державний університет харчування та торгівлі