374.1
Кирилюк, Марина Вікторівна.
Педагогічні умови розвитку самоосвітньої компетентності вчителів фізико-математичних дисциплін у системі післядипломної освіти [Текст] : автореферат дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 / М. В. Кирилюк ; керівник Н. І. Шиян ; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2021УДК:
 374.1 
 378 

Анотація: З'ясовано сутність поняття «самоосвітня компетентність учителя» та її структуру в єдності мотиваційно-цільового, когнітивного, організаційного та контрольно-рефлексійного компонентів. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку самоосвітньої компетентності вчителів фізико-математичних дисциплін у системі післядипломній освіті та модель їх реалізації.. Thesis clarifies the essence of the concept «self-educational competence of a teacher» and its structure in the unity of motivational-target, cognitive, organizational, control-and-reflection components. The pedagogical conditions of development of self-educational competence of teachers of physical and mathematical disciplines in the system of in-service education and the model of their implementation are developed, scientifically substantiated and experimentally checked.

Дод. точки доступу:
Шиян, Надія Іванівна (керівник.); Shyyan Nadiya Ivanivna; Kyryliuk Maryna ; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка