377
Короткова, Ліна Ігорівна.
Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера регіону [Текст] : автореферат дис. ... д. пед. н. : 13.00.04 / Л. І. Короткова, 2021УДК:
 377 

Анотація: У дисертації досліджено теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера регіону. Розроблено авторську концепцію професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах кластерної структури; обґрунтовано методологічні підходи та чинники професійної підготовки, її основні принципи та педагогічні умови. Спроєктовано модель професійної підготовки, визначено критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності здобувачів освіти, створено інтегративний навчально-методичний комплекс. Узагальнено експериментальні дані, що свідчать про результативність розробленої педагогічної системи професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластера регіону. Результати дослідження впроваджено в практику підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників сфери послуг та в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти України.. The dissertation deals with the theoretical and methodological bases of formation of professional competence of future specialists in the field of services in the conditions of educational and production cluster of the region.The scientific novelty of the obtained results is that for the first time the author's concept of professional training of future specialists in the field of ser vices in the educational and industrial cluster of the region is theor etically substantiated, based on the unity of content, procedural and effective aspects implementation public-private partnership in the system of vocational (vocational-technical) education; use of innovative tools for effective interaction of its participants (scientific institutions, service enterprises, educational institutions, public organizations) on the principles of integration, corporatism, self-development, social adaptation.The practical significance of the obtained research results is the development and implementation of docu ments for planning the educational process, methodological and accounting documentation. The proposed theoretical and methodological developments can be adapted for use in the system of postgraduate education and for self-education of future professionals in the field of services.

Дод. точки доступу:
Korotkova Lina Igorivna; Наукова установа Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України