373.1:371.8
Булага, Костянтин Миколайович.
Дидактичні умови організації навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу [Текст] : автореферат дис. ... к. пед. н. : 13.00.01 / К. М. Булага ; керівник М. В. Гриньова ; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2021УДК:

Анотація: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням дидактичних умов організації навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу. Проаналізовано зміст і структуру навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу, виокремлено її компоненти (мотиваційний, цільовий, діяльнісно-творчий та рефлексивно-суб'єктний), схарактеризовано критерії, показники й рівні ефективності навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу. Визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено дидактичні умови організації навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу. Розроблено модель реалізації дидактичних умов організації навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу, яка поєднує методологічно-цільовий, організаційно-процесуальний та діагностико-результативний блоки.. The dissertation is a theoretical and experimental study of the didactic conditions of the organization of educational activities of pupils of children's choreographic collective. The content and structure of educational activity of pupils of children's choreographic collective are analyzed, its components (motivational, target, activity-creative and reflexive-subjective) are allocated, criteria, indicators and levels of efficiency of educational activity of pupils of children's choreographic collective are characterized. The didactic conditions of the organization of educational activity of pupils of children's choreographic collective are defined, substantiated and experimentally checked. A model of realization of didactic conditions of organization of educational activity of pupils of children's choreographic collective is developed, which combines methodological-target, organizational-procedural and diagnostic-effective blocks.

Дод. точки доступу:
Гриньова, Марина Вікторівна (керівник.); Grynyova Maryna Victorivna; Bulaga Kostyantyn Mykolayovych; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка