338(4/9)
Ч-18

Чан, Сі Цо ...
Формування інноваційного потенціалу компаній в умовах глобальної конкуренції [Текст] : автореферат дис. ... д.філософ : 051 / С. .. Чан ; керівник Г. М. Филюк ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2024УДК:

Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і подано нове розв’язання важливої науково­прикладної проблеми – розроблення теоретикометодологічних засад, методичного забезпечення та науково­практичних підходів до формування інноваційного потенціалу компаній в умовах глобальної конкуренції. Висновки концептуального, теоретико­методологічного,методичного та науково­практичного характеру зводяться до такого.Розглядається економічна сутність дефініції «інноваційний потенціал компанії». Пропонується авторське трактування поняття «інноваційний потенціал компанії» виходячи з принципів ресурсно­цільового підходу. Обгрунтовується, що рішення проблем формування інноваційного потенціалу компаній має відбуватися з урахуванням характеристик впливу факторів ділового середовища за допомогою концентрації зусиль його менеджменту на основі застосування спеціально розроблених важелів впливу. Сформульовані класифікаційні властивості інноваційного потенціалу компаній в умовах глобальної конкуренції.Встановлюються в групі трансакційних і трансформаційних факторів перешкоди формування інноваційного потенціалу компаній в умовах глобальної конкуренції. Обґрунтовуються умови, необхідні для формування потужного інноваційного потенціалу компаній, на основі систематизації факторів, що розмежовують характер їх впливу на формування інноваційного потенціалу.. The dissertation made a theoretical generalization and presented a new solution to an important scientific and applied problem – the development of theoretical and methodological principles, methodological support and scientific and practical approaches to the formation of the innovative potential of companies in the conditions of global competition. Conclusions of a conceptual, theoretical­methodological, methodological and scientific­practical nature are reduced to the following.The economic essence of the definition of "innovative potential of the company" is considered. The author's interpretation of the concept of "innovative potential of the company" is proposed, based on the principles of the resource­targeted approach. It is substantiated that the solution to the problems of forming the innovative potential of companies should take into account the characteristics of the influence of business environment factors through the concentration of management efforts based on the use of specially designed levers of influence. The classification characteristics of the innovative potential of companies in the context of global competition are formulated. In the group of transactional and transformational factors, obstacles to the formation of the innovative potential of companies in the context of global competition are established. The conditions necessary for the formation of a powerful innovative potential of companies are substantiated on the basis of systematization of factors that delimit the nature of their influence on the formation of innovative potential.

Дод. точки доступу:
Филюк, Галина Михайлівна (керівник.); Halyna M. Fyliuk; Shichao Chang; Київський національний університет імені Тараса Шевченка