004.35
Ч-43

Чен, Цзє ...
Моделі та методи оцінювання конкурентоспроможності освітньої діяльності університетів в умовах цифрової трансформації. [Текст] : автореферат дис. ... д.філософ : 122 / Ц. .. Чен ; керівник В. В. Морозов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2024УДК:
 004.35 
 004.71 

Анотація: Зміст анотації. Дисертація присвячена побудові моделей та методів оцінювання конкурентоспроможності освітньої діяльності університетів в умовах цифрової трансформації. Побудовані моделі та методи можуть бути застосовані для вирішення актуального науково-практичного завдання підвищення конкуреноздатності університетів, враховуючи особливості освітньої діяльності.Розвиток держави, поява нових інновації, ідей не в останню чергу забезпечується ефективною діяльністю університетів. Зараз, в умовах цифрової трансформації, з’являються багато факторів, які здійснюють вплив на цю діяльність. Велика кількість параметрів складно виміряти, вони мають різні типи даних, крім того складно зрозуміти, які з параметрів діяльності університету значимі для його конкурентоспроможності. Ті зміни, які відбуваються з системою освіти більшості держав, особливо з початком пандемії COVID-19, значно змінило поле, на яке можна спиратися при оцінювання конкурентоспроможності університетів. Класичні підходи оцінювання не враховують всіх аспектів освітньої діяльності та невраховують динаміку трансформації інформаціного освітнього середовища університету.. Abstract content. The dissertation is devoted to constructing models and methods for evaluating the competitiveness of educational activities of universities in the conditions of digital transformation. The built models and methods can be applied to solve the actual scientific and practical task of increasing the competitiveness of universities, taking into account the peculiarities of educationalactivity.The practical activity of universities ensures the state's development and the emergence of innovations and ideas. Now, in the conditions of digital transformation, many factors influence this activity. A large number of parameters are difficult to measure, and they have different types of data; in addition, it is difficult to understand which parameters of the university's activity are significant for its competitiveness. The changes that are taking place in the education system of most states, especially with the onset of the COVID-19 pandemic, have significantly changed the field that can be relied upon when assessing the competitiveness of universities. Classical assessment approaches need to consider all aspects of educational activity and the dynamics of transformation of the university's informational, educational environment.

Дод. точки доступу:
Морозов, Віктор Володимирович (керівник.); Viktor V. Morozov; Jie Chen; Київський національний університет імені Тараса Шевченка