В345598/Ч. 1
Эриашвили, Нодари Дарчоевич
Теоретико-методологические основы книгоиздательского маркетинга [Текст] : в 2-х ч. / Н. Д. Эриашвили. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2000 .
Ч. 1
. - [Б. м.] : [б.и.], 2000. - 621 с. - Библиогр.: с.617-618. -
ISBN
5-238-00163-0
Рубрикатор НБУВ:
У9(4РОС)497.60
Ч617.4(4РОС)8
Тематичні рубрики:
Економіка окремих країн і частин світу
Організація, планування та економіка видавничої справи і видавництв
Географічні рубрики:
Російська Федерація (РФ). Росія
Видання зберігається у :
Основний фонд
Чит. зал стародруків та рідкісних видань (Філія 1)
Чит. зал бібліотекознавчої літератури