|
ВА695590 Шмит, Бернд. Эстетика маркетинга: стратегия менеджмента, создания брэнда и имиджа компании [Текст] / Б. Шмит, А. Симонсон ; пер. с англ. Е. В. Швец. - М. : АСТ ; М. : Транзиткнига, 2005. - 396 с.: ил. - ISBN 5-17-027868-3 (ООО "Издательство АСТ"). - ISBN 5-9578-1440-7 (ООО "Транзиткнига"). - ISBN 985-13-4101-0 (Харвест) Перевод изд.: Marketing Aesthetics/ Bernd H.Schmitt and Alexander Simonson, 1997Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Симонсон, Алекс; Швец, Е. В. (пер. с англ.)
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
|
|