ВА695590
Шмит, Бернд.
Эстетика маркетинга: стратегия менеджмента, создания брэнда и имиджа компании [Текст] / Б. Шмит, А. Симонсон ; пер. с англ. Е. В. Швец. - М. : АСТ ; М. : Транзиткнига, 2005. - 396 с.: ил. - ISBN 5-17-027868-3 (ООО "Издательство АСТ"). - ISBN 5-9578-1440-7 (ООО "Транзиткнига"). - ISBN 985-13-4101-0 (Харвест)
Перевод изд.: Marketing Aesthetics/ Bernd H.Schmitt and Alexander Simonson, 1997

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Симонсон, Алекс; Швец, Е. В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд