ВА817360

Цифровий маркетинг - модель маркетингу XXI сторіччя [Текст] : [колект. монографія] / [М. А. Окландер та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. М. А. Окландера. - Одеса : Астропринт, 2017. - 290 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 270-275. - 300 прим. - ISBN 978-966-927-268-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Педько, І. А.; Фомін, О. О.; Окландер, Михайло Анатолійович (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд