СО37196

Вальдорфська педагогіка та педагогічна наука: аналіз і перспективи розвитку [Текст] : [монографія] / [ред. Йост Шірен ; пер. з нім.: Н. Басай, О. Гичка ; редкол. укр. вид.: О. Топузов (голова), О. Мезенцева, Д. Косенко] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - Київ : Педагогічна думка, 2019. - 571 с. - Назва на корінці : Вальдорфська педагогіка та педагогічна наука. - Бібліогр. в кінці ст. - Пер. изд. : Handbuch Waldorfpädagogik und Erziehungswissenschaft: Standortbestimmung und Entwicklungsperspektiven. - Weinheim ; Basel, 2016. - 100 прим. - ISBN 978-966-644-516-5. - ISBN 978-3-7799-3129-4 (оригінал друк. вид.). - ISBN 978-3-7799-4481-2 (оригінал електрон. вид.)
До 100-річчя вальдорф. педагогіки (1919 - 2019).

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Вальдорфські школи сьогодні належать до найвідоміших і найбільш поширених установ у середовищі реформаторської педагогіки. Серед батьків, що обирають для своїх дітей Вальдорфську школу, педагогіка Штайнера має репутацію шкільної освіти неорієнтованої виключно на навчальні успіхи і тому менш уражена стресом, чия дитино центрична спрямованість надає учням більший індивідуальний вільний простір для розвитку та водночас спонукає їх різнобічно використовувати власний потенціал. Незважаючи на в цілому успішний і позитивний розвиток Вальдорфських шкіл, які стали звичною частиною міжнародного шкільного ландшафту, педагогічна наука майже не приділяє уваги освітній концепції вальдорфської педагогіки. Метою представлених досліджень є спроба наукового трактування вальдорфської педагогіки в цілому та її розгляд у контексті академічної педагогічної науки.


Дод. точки доступу:
Шірен, Йост (ред.); Басай, Надія (пер.); Гичка, Олександра (пер.); Топузов, Олег (ред.); Мезенцева, Олена (ред.); Косенко, Данило (ред.); Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд