ВА852887
Могилевська, Ольга Юріївна.
Концепція формування маркетингової системи як фактора стійкого розвитку промислових підприємств [Текст] : монографія / О. Ю. Могилевська, Л. В. Романова, О. І. Дацій. - Київ : Вид-во КиМУ, 2021. - 462 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 333-386. - 200 прим. - ISBN 978-617-651-229-5

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: У монографії комплексно досліджено теоретичні та прикладні аспекти формування концепції маркетингової системи як фактора стійкого розвитку промислових підприємств в умовах сучасного ринку. Розкрито особливості застосування маркетингу на промисловому ринку. Визначено сучасну парадигму маркетингової системи. Окреслено концептуальні підходи до стійкого розвитку промислових підприємств. З'ясовано питання побудови стратегічної підсистеми державно-приватного партнерства зі стейкхолдерами, що забезпечує формування необхідного рівня консолідації в межах державно-приватного партнерства стратегічних економічних інтересів держави, бізнеса та суспільства щодо пріоритетів стійкого розвитку промислових підприємств України. Запропоновано модель багатофакгорної конфігурації маркетингової системи стійкого розвитку промислових підприємств. Монографія розрахована на науковців, керівників і спеціалістів у сфері управління промисловими бізнес-структурами, фахівців з маркетингу, викладачів і студентів закладів вищої освіти.


Дод. точки доступу:
Романова, Лідія Василівна; Дацій, Олександр Іванович

Видання зберігається у :
Основний фонд