ВА858372
Коллінз, Джим.
Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші - ні [Текст] / Джим Коллінз ; пер. з англ. Оксана Савчин. - 5-те вид. - Київ : Наш Формат, 2022. - 364, [1] с. : іл. - (Світовий бестселер). - Бібліогр.: с. 337-[365]. - Пер. изд. : Good to Great. Why Some Companies Make the Leap...and Others Don`t / Jim Collins. - 2001. - 1000 прим. - ISBN 978-617-8120-16-0 (папер. вид.). - ISBN 978-617-8120-17-7 (електрон. вид.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: У цій книжці Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п’ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти таку високу планку? Джим Коллінз вивів формулу — дев’ять кроків, які допомагають розкрутити маховик успіху до швидкості, що приносить шалені прибутки.


Дод. точки доступу:
Савчин, Оксана (пер.); Collins, Jim

Видання зберігається у :
Основний фонд