ВА864915

Маркетинг у туризмі [Текст] : навч. посіб. / [Ю. Б. Забалдіна та ін.] ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ нац. торг.-екон. ун-т, 2020. - 631 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 630-631. - 120 прим. - ISBN 978-966-629-997-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: У навчальному посібнику подається перелік обов'язкових для розуміння особливостей маркетингової діяльності в сфері туризму питань, розкривається зміст кожної теми з викладом конкретних ринкових ситуацій, що дозволить читачеві краще зрозуміти механізми маркетингових впливів на кожному рівні управління туризмом. Кожна тема містить тести для самоконтролю, що полегшить роботу студентам і викладачам на практичних заняттях, під час проведення тренінгів. Видання підготовлене відповідно до програми дисципліни «Маркетинг в туризмі» для спеціальностей «Туризм» і «Менеджмент» (спеціалізація «Туристичний менеджмент») та рекомендується не тільки студентам, які навчаються за цими спеціальностями, а й працівникам туристичної сфери, і тим, хто цікавиться питаннями маркетингу туристичних підприємств і територій.


Дод. точки доступу:
Забалдіна, Юлія Борисівна; Роскладка, Наталія Олександрівна; Білик, Владислав Васильович; Дупляк, Тетяна Петрівна; Київський національний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд