ВА697739
Джефкінс, Ф.
Реклама [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND!
Перевод заглавия: Advertising !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!
Переклад назви: Advertising

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Розглянуто історію розвитку реклами, визначено причини її виникнення й особливості реалізації. Розкрито функції та структуру маркетингу, висвітлено його комунікативний аспект, встановлено сферу дії реклами продукту. Описано механізм впливу рекламної ідеї, проаналізовано взаємодію вербальних і невербальних символів з метою передачі змісту реклами. Наведено ефективні комунікативні технології, охарактеризовано основні типи рекламної діяльності. Розглянуто завдання, засоби й особливості масової, індустріальної, торговельної, роздрібної, фінансової та кадрової реклами. Наведено відомості про формування та функціонування рекламних агенств, висвітлено питання планування, розробки та проведення рекламних кампаній. Розглянуто основні етапи розвитку незалежних медіа-агенств, визначено чинники їх успіху. Охарактеризовано різні типи реклами, засоби її реалізації та механізм дії. Розкрито роль преси, радіо, телебачення (зокрема, альтернативного), кіно у здійсненні рекламних кампаній. Встановлено характерні особливості зовнішньої реклами та реклами на транспорті, наведено методи рекламних досліджень. Проаналізовано правові й етичні аспекти рекламної справи, розглянуто основні законодавчі акти, що регулюють діяльність у даній сфері.
Рассмотрена история развития рекламы, определены причины ее возникновения и особенности реализации. Раскрыты функции и структура маркетинга, освещен его коммуникативный аспект, установлена сфера действия рекламы продукта. Описан механизм влияния рекламной идеи, проанализировано взаимодействие вербальных и невербальных символов с целью передачи содержания рекламы. Приведены эффективные коммуникативные технологии, охарактеризованы основные типы рекламной деятельности. Рассмотрены задания, средства и особенности массовой, индустриальной, торговой, розничной, финансовой и кадровой рекламы. Даны сведения о формировании и функционировании рекламных кампаний. Рассмотрены основные этапы развития независимых медиа-агенств, определены факторы их успеха. Охарактеризованы различные типы рекламы, средства ее реализации и механизм действия. Раскрыта роль прессы, радио, телевидения (в частности, альтернативного), кино в осуществлении рекламных кампаний. Установлены характерные особенности внешней рекламы и рекламы на транспорте, приведены методы рекламных исследований. Проанализированы правовые и этические аспекты рекламного дела, рассмотрены законодательные акты, регулирующие деятельность в данной сфере. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :