ВА673512
   Кратт, О. А. Ін-т екон.-прав. дослідж. НАН України.
Сегментація ринку послуг вищої освіти: використання системного підходу [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Розкрито теоретичні та прикладні аспекти сегментації ринку послуг вищої освіти (ВО). Наведено автентичний підхід до сегментації ринку з метою забезпечення взаємообумовленості та послідовності сегментації основних компонентів ринку, зокрема, вищих навчальних закладів, споживачів, послуг ВО. Розглянуто маркетинг як адекватну концепцію управління сферою ВО, сегментацію як соціально орієнтований метод управління даною сферою. Описано систему контролю формування інформаційної бази управління ВНЗ.
Раскрыты теоретические и прикладные аспекты сегментации рынка услуг высшего образования (ВО). Приведен автентический подход к сегментации рынка для обеспечения взаимообусловленности и последовательности сегментации основных компонентов рынка, в частности, высших учебных заведений, потребителей, услуг ВО. Рассмотрены маркетинг как адекватная концепция управления сферой ВО, сегментация как социально ориентированный метод управления данной сферой. Описана система контроля формирования информационной базы управления ВУЗ. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Слоква, М. Г.

Видання зберігається у :