Гуманізація навчально-виховного процесу [Text] : наук.-метод. зб !ovixdm.pft: FILE NOT FOUND! .
Вип. 45 !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Викладено концептуальні основи модернізації системи підготовки учителів початкових шкіл, розглянуто питання впровадження інтерактивних технологій мистецької та неперервної післядипломної освіти у їх підготовку. Визначено аксіологічну складову системи підготовки вчителів до професійної діяльності, рівні їх професійної компетентності як передумову створення програми саморозвитку та вдосконалення педагогічного процесу. Висвітлено результати ретроспективно-прогностичних досліджень провідних компонентів у формуванні професійної компетентності педагогів. Описано технології діагностики контрольно-оцінних умінь учнів початкових шкіл, методи взаємозв'язаного навчання усного та писемного мовлення молодших школярів. Наведено системні характеристики наступності між дошкільною, початковою й основною освітніми ланками. Проаналізовано педагогічну майстерність учителя в контексті ефективної пропедевтичної роботи з підлітками.
Изложены концептуальные основы модернизации системы подготовки учителей начальных школ, рассмотрены вопросы внедрения интерактивных технологий художественного и непрерывного последипломного образования в их подготовку. Определены аксиологическая составляющая системы подготовки учителей к профессиональной деятельности, уровни их профессиональной компетентности как предпосылка создания программы саморазвития и усовершенствования педагогического процесса. Освещены результаты ретроспективно-прогностических исследований ведущих компонентов в формировании профессиональной компетентности педагогов. Описаны технологии диагностики контрольно-оценочных умений учеников начальных школ, методы взаимосвязанного обучения устной и письменной речи младших школьников. Даны системные характеристики преемственности между дошкольной, школьной и основной образовательными звеньями. Проанализировано педагогическое мастерство учителя в контексте эффективной пропедевтической работы с подростками. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Сипченко, В. І. (.)

Видання зберігається у :