Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! . - (Сер. 5. Пед. науки: реалії та перспективи. Вип. 15) !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Проаналізовано шляхи розвитку іншомовної компетенції філологів, організацію індивідуальної роботи студентів у процесі навчання англійської мови. Висвітлено ефективність застосування інтерактивних технологій навчання іноземних мов. Розглянуто питання навчання рецепції іншомовних текстів за вимогами загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, формування полікультурної компетентності в контексті семіотичного простору, впровадження технології комунікативно-ситуативного моделювання у процес підготовки учителів до професійної діяльності. Проведено моніторинг розвитку інтелектуально-творчих здібностей учнів шкіл у процесі вивчення зарубіжної літератури на основі інтерактивних технологій.
Проанализированы пути развития иноязычной компетенции филологов, организация индивидуальной работы студентов в процессе обучения английского языка. Освещена эффективность применения интерактивных технологий обучения иностранным языкам. Рассмотрены вопросы обучения рецепции иноязычных текстов по требованиям общеевропейских рекомендаций по языковому образованию, формирования поликультурной компетентности в контексте семиотического пространства, внедрения технологии коммуникативно-ситуативного моделирования в процесс подготовки учителей к профессиональной деятельности. Проведен мониторинг развития интеллектуально-творческих способностей учеников школ в процессе изучения зарубежной литературы на основе интерактивных технологий. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Андрущенко, В. П. (.)

Видання зберігається у :