ВА716748
Басій, Н. Ф. Укоопспілка. Львів. комерц. акад.
Реклама [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Розкрито сутність поняття реклами, визначено її характерні риси, переваги та недоліки, цілі, завдання та функції. Наведено характеристику суб'єктів, об'єктів і складових рекламної діяльності. Показано роль реклами у системі маркетингу. Розглянуто методи дослідження споживачів як цільової аудиторії та товару як предмета реклами, описано загальну модель рекламної комунікації. Розроблено алгоритм аналізу ринку та засобів реклами, встановлено критерії їх вибору. Обгрунтовано основні правила та закони створення рекламних звернень, показано роль мотиваційного чинника у процесі їх розробки. Розглянуто засоби сучасної реклами, проаналізовано особливості їх застосування. Висвітлено питання організації, управління та контролю рекламної діяльності.
Раскрыта сущность понятия рекламы, определены ее характерные признаки, преимущества и недостатки, цели, задачи и функции. Дана характеристика субъектов, объектов и составляющих рекламной деятельности. Показана роль рекламы в системе маркетинга. Рассмотрены методы исследования потребителей как целевой аудитории и товара ка предмета рекламы, описана общая модель рекламной коммуникации. Приведен алгоритм анализа рынка и рекламных средств, установлены критерии их выбора. Сформулированы основные правила и законы создания рекламных обращений, показана роль мотивационного фактора в их разработке. Освещены вопросы организации, управления и контроля рекламной деятельности. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Бук, Л. М.

Видання зберігається у :