|
В349397/вип. 4, ч. 2 Розвиток освіти в умовах поліетнічного регіону [Text] : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 10 - 11 квіт. 2008 р., Ялта !ovixdm.pft: FILE NOT FOUND! . Вип. 4, ч. 2 !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Географічні рубрики:
Анотація: Розкрито концептуальні засади морально-ціннісних взаємин батьків і дітей в кримськотатарській педагогіці ХХ ст. Розглянуто питання про використання форм педагогічної діагностики для організації виховної роботи в професійному училищі-інтернаті. Наведено результати дослідження проблеми розвитку діалогічного мовлення дошкільників у полімовному середовищі. Викладено особистісно-орієнтований підхід у вихованні дошкільників і визначено готовність вихователів до його реалізації, специфіку організації виховного процесу з формування соціально компетентної особистості підлітка. Описано інноваційну модель педагогічної діяльності вчителів з формування громадянських ціннісних орієнтирів у старшокласників. Висвітлено проблеми соціокультурної компетентності вчителів, реформування післядипломної освіти в Україні на засадах діалогу культур. Раскрыты концептуальные основы морально-ценностных взаимоотношений родителей и детей в крымскотатарской педагогике ХХ ст. Рассмотрен вопрос об использовании форм педагогической диагностики для организации воспитательной работы в профессиональном училище-интернате. Приведены результаты исследования проблемы развития диалогической речи дошкольников в полиязычной среде. Изложен личностно-ориентированный подход в воспитании дошкольников и определены готовность воспитателей к его реализации, специфика организации воспитательного процесса по формированию социально компетентной личности подростка. Описана инновационная модель педагогической деятельности учителей по формированию гражданских ценностных ориентиров у старшеклассников. Освещены проблемы социокультурной компетентности учителей, реформирования последипломного образования в Украине на основах диалога культур. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Дод. точки доступу: Глузман, О. В. (.)
Видання зберігається у :
|
|