|
Теорія та методика навчання та виховання [Text] : зб. наук. пр !ovixdm.pft: FILE NOT FOUND! . Вип. 21 !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Анотація: Проаналізовано значення особистості вчителя у виховному процесі у спадщині В.О. Сухомлинського, а також його педагогічну спадщину для організації навчання і виховання обдарованих дітей. Розглянуто питання про використання педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в роботі з дітьми з особливими потребами. Висвітлено ідеї співдружності та педагогічного співробітництва у спадщині В.О. Сухомлинського. Проанализированы значение личности учителя в воспитательном процессе в наследии В.А. Сухомлинского, а также его педагогическое наследие для организации обучения и воспитания одаренных детей. Рассмотрен вопрос об использовании педагогических идей В.А. Сухомлинского в работе с детьми с особыми потребностями. Освещены идеи содружества и педагогического сотрудничества в наследии В.А. Сухомлинского. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Дод. точки доступу: Троцко, Г. В. (.)
Видання зберігається у :
|
|