Курдюков, Б. Ф.
Методология вузовской профессиональной подготовки студентов [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
методология -- обучение -- студент -- качество подготовки специалистов
Анотація: Чітке позначення рівнів активності студента і зміст спрямованості професійно орієнтованого навчання обумовлено визначеними методами. На початковому етапі науково-навчальний матеріал можна засвоїти за допомогою сприйняття, уваги, пам'яті, а на наступному - потрібні уява та творче мислення. Надалі активність студентів підвищується на рівні спільної діяльності та діалогічного спілкування. Сучасна методологія професійної підготовки фахівця в процесі навчання у вищому навчальному закладі повинна грунтуватися на активності студента. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :