Сологуб, І. А.
Конкуренція чи інновації: "скільки" монополізму потрібно для технічного прогресу? [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Анотація: Побудовано модифіковану модель "сходинок якості", яка дозволяє проаналізувати, як різні типи ринків впливають на інноваційну діяльність підприємств. Одержані попередні результати показали, що прибуток є зворотно пов'язаним із конкуренцією (як параметри конкуренції використовуються еластичність заміщення товарів і ринкові частки підприємств); за наявності конкуренції фірми мають інвестувати весь свій прибуток в один із трьох видів діяльності - маркетинг, купівлю технологій або дослідження та розробки; якщо рентабельність інвестицій є меншою за 100 %, що спостерігається на практиці, інвестиції у дослідження та розробки додають до вартості фірми більше, ніж інші види діяльності. Однак, якщо конкуренція є достатньо високою (а отже, прибуток, що залишається в розпорядженні фірми, невеликий), фірми зможуть інвестувати лише у маркетинг, допоки їх прибуток досягне мінімального рівня, необхідного для інвестицій у нові розробки або купівлю технологій. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :