Алєксєєв, І. В.
Маркетинг інноваційних трансформацій підприємств [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Анотація: Розглянуто особливості застосування маркетингу в дослідженнях щодо інтеграції та кооперування підприємств і надано трактування маркетингового дослідження як багатовекторної задачі, де поряд із правовими питаннями постають питання методики поєднання фінансового аналізу, аудиту, аналізу техніко-технологічної сумісності, а також проблема підготовки відповідних кадрів із знаннями, що належать до різних професій. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Ольшанська, М. В.

Видання зберігається у :