ВА605370
Полторак, В. А. Днепропетр. акад. упр., бизнеса и права. Каф. социологии, философии и психологии.
Политический маркетинг [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Досліджено проблеми політичних паблік рілейшнз. Комплексно розглянуто теоретичну, методологічну та методичну основи політичних піар: політичний маркетинг, у межах якого сьогодні формується якісно новий підхід до аналізу політичних процесів у суспільстві та управління ними. Висвітлено широке коло проблем, пов'язаних з політичними маркетинговими дослідженнями, політико-інженерною діяльністю, у тому числі розробкою та використанням політичних і виборчих технологій, управлінням політичним маркетингом. Особливу увагу приділено різним аспектам організації виборчих кампаній. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :