|
ВА605370 Полторак, В. А. Днепропетр. акад. упр., бизнеса и права. Каф. социологии, философии и психологии. Политический маркетинг [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Анотація: Досліджено проблеми політичних паблік рілейшнз. Комплексно розглянуто теоретичну, методологічну та методичну основи політичних піар: політичний маркетинг, у межах якого сьогодні формується якісно новий підхід до аналізу політичних процесів у суспільстві та управління ними. Висвітлено широке коло проблем, пов'язаних з політичними маркетинговими дослідженнями, політико-інженерною діяльністю, у тому числі розробкою та використанням політичних і виборчих технологій, управлінням політичним маркетингом. Особливу увагу приділено різним аспектам організації виборчих кампаній. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Видання зберігається у :
|
|