Охрименко, М. Г.
Задача оптимизации рекламной деятельности страховой компании и алгоритм ее решения [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Анотація: Розглянуто задачу оптимізації рекламної діяльності страхової компанії, яка складається з InD підрозділів (філій страхування). Знайдено оптимальне керування для кожного з підрозділів страхової компанії у замкнутому вигляді (аналітичний розв'язок) за наявності обмежень витрат на рекламу. Числовий розв'язок для 3-вимірного випадку ілюструє якісну поведінку оптимальних керувань і фазових координат. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Дзюбан, И. Ю.

Видання зберігається у :