ВА596473
Ін-т педагогіки АПН України. Ін-т дефектології АПН України.
Проблеми сучасного підручника [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Розглянуто загальні питання теорії сучасного шкільного підручника, зокрема, реалізації у підручниках емоційно-ціннісного компонента змісту освіти, застосування методів структурно-номінативної реконструкції системи знання до проблеми оцінки підручників. Висвітлено особливості підручникотворення у галузях природничо-математичних дисциплін і технологій, а також гуманітарних дисциплін. Визначено основні вимоги до створення шкільного підручника для початкових та спеціальних шкіл. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Мадзігон, В. М. (ред.)

Видання зберігається у :