|
Крайник, Л. В. Обгрунтування та оцінка ефективності схеми гальмового приводу тривісного моноблочного автобуса [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Шифр журнала:
Анотація: Зазначено, що реалізація в СНД пілотного проекту тривісного так званого 15-метрового міського автобуса/тролейбуса "Богдан А231" з моноблочним кузовом зумовила необхідність системного аналізу та перегляду традиційних засад проектування двовісних і дволанкових тривісних автобусів/тролейбусів. Проаналізовано 3 можливі схеми розділення гальмового приводу та оцінено їх ефективність з точки відповідності нормативним вимогам ЄЕК ООН N 13-09. Для збільшення швидкодії приводу запропоновано додаткове введення пришвидшувального клапана з диференціальним поршнем. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Дод. точки доступу: Дуфанець, І. Г.
Видання зберігається у :
|
|