Равські, М.
Сегментація ринку в процесі створення вартості підприємств (результати досліджень) [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Анотація: Зазначено, що підприємства знають і пристосовують сегментацію ринку до своїх потреб, але її вплив на створення вартості підприємства вони оцінюють як низький. В середньому кожна третя компанія проголошує, що сегментація ринку - важливий чинник у створенні вартості підприємств, але тільки в 5 % компаній дослідження сегментації ринку розглядається як найголовніше. Зростає важливість сегментації ринку в процесі створення вартості підприємств на ринках, які розвиваються, а також там, де зміни є швидкими, але менш важливими: у компаніях, що діють в національному масштабі, на дуже конкурентоспроможних ринках, у великих компаніях, серед лідерів ринку, а також і серед менш важливих компаній, що мають іноземне управління та капітал, які оцінюють свою фінансову кондицію як дуже погану або дуже добру, приватизовані, які діють як акціонерна спілка. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :