|
Скригун, Н. П. Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Шифр журнала:
Анотація: Розглянуто сутність комплексу маркетингових комунікацій і його елементи; обгрунтовано необхідність врахування типу та рівня мотивації споживача у процесі формування комунікаційного міксу; виокремлено типи споживачів із урахуванням рівня їх мотивації, що дозволяє розробляти ефективну стратегію просування товару. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Дод. точки доступу: Розумей, С. Б.
Видання зберігається у :
|
|