Скригун, Н. П.
Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Анотація: Розглянуто сутність комплексу маркетингових комунікацій і його елементи; обгрунтовано необхідність врахування типу та рівня мотивації споживача у процесі формування комунікаційного міксу; виокремлено типи споживачів із урахуванням рівня їх мотивації, що дозволяє розробляти ефективну стратегію просування товару. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Розумей, С. Б.

Видання зберігається у :