РА306399
Абудура Салам Одес. держ. мор. акад.
Автоматизація оптимальних режимів навантаження суднового дизель-генератора [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Дисертацію присвячено питанням проектування та технічного обслуговування суднових резервних дизель-генераторів. Показано, що процес навантаження суднових дизель-генераторів не може контролюватися за величиною температури охолоджуючої води та мастила. Найбільш інформативним параметром є потужність дизель-генератора, яку той віддає в енергосистему. Оптимальна система управління процесом навантаження резервного дизель-генератора повинна забезпечувати мінімальний час прийняття навантаження за температурними напругами у найбільш напруженій деталі (головка поршня), не більшими за напруги при номінальній потужності дизель-генератора. Допрацьована математична модель процесу дозволяє знайти величину допустимої потужності ступеня навантаження та тривалість її дії. Прийняття потужності повинно відбуватися доти, доки потужність резервного та базового дизель-генераторів не зрівняються. Для дизель-генератора 8-ВАН-22 цей час не перевищує 30 с і складається з 19 етапів. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :