РА340689
Гевлич, Л. Л. Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля.
Використання стратегічної діагностики в розробці стратегії підприємства [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Вперше обгрунтовано значення стратегічної діагностики як одного з етапів процесу стратегічного управління підприємством. Розкрито зміст, призначення та основну мету стратегічної діагностики, яка полягає у всебічному аналізі економічного стану підприємства. Визначено фактори, які необхідно враховувати під час проведення стратегічної діагностики підприємства. Охарактеризовано макро-, мікро- та внутрішнє середовище діяльності підприємства, визначено чинники, що впливають на ефективність виробничого процесу. З використанням принципу послідовності розроблено схему та інструментарій проведення стратегічної діагностики підприємства. Запропоновано новий метод оцінки його конкурентоспроможності шляхом побудови стратегічних карт основних груп конкурентів, на базі яких відтворено ринковий стан підприємства. Показано доцільність використання результатів стратегічної діагностики в стратегічному управлінні на прикладі конкретних підприємств. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  05gllrsp.zip - 0Перейти: /ard/2005/
Видання зберігається у :