РА347051
Борисенко, Н. О. Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди.
Виховання в учнів свідомого ставлення до природи у вітчизняній педагогічній думці (друга половина XIX - початок XX ст.) [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Вперше проведено комплексне вивчення проблеми виховання в учнів свідомого ставлення до природи у вітчизняній педагогічній думці в історичному аспекті. Показано внесок видатних педагогів другої половини XIX - початку XX ст. (М.Бунакова, В.Вахтерова, В.Вентцеля, В.Водовозова, Б.Грінченка, П.Каптерєва, М.Корфа, С.Русової, Д.Тихомирова, Л.Толстого, К.Ушинського) щодо вирішення досліджуваного питання. На підставі аналізу історико-педагогічних джерел, а також освітянської політики та громадсько-педагогічних ініціатив даного періоду визначено основні етапи розвитку ідеї виховання в учнів свідомого ставлення до природи. Розкрито роль відомих учених природознавців (А.Бекетова, О.Герда, В.Докучаєва, А.Краснова) у розробці змісту інтегративних курсів природознавчого циклу, спрямованих на формування в учнів потреби у свідомому засвоєнні конкретних знань та розуміння необхідності раціонального природокористування. Узагальнено досвід організації природознавчої та природоохоронної роботи у вітчизняних навчальних закладах, методи та засоби виховання в учнів свідомого ставлення до природи. Розглянуто провідні тенденції розвитку ідеї свідомого ставлення учнів до природи. До наукового обігу введено маловідомі архівні матеріали та окремі історичні факти, пов'язані з досліджуваною проблемою. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :