РА326945
Бартків, О. С. Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова.
Дидактичні засади відбору змісту курсу "Педагогіка" у педагогічних училищах [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Обгрунтовано особливості становлення та розвитку професійно-педагогічної підготовки вчителів початкових класів. На підставі аналізу існуючих підходів до визначення змісту педагогічної підготовки запропоновано новий погляд на його суть. Розглянуто особливості відбору та структурування змісту навчального матеріалу з педагогіки. Запропоновано модель освітньо-кваліфікаційної характеристики молодшого спеціаліста, що базується на уміннях фахівця, врахування вимог якої у відборі змісту педагогічної підготовки є однією з дидактичних засад відбору навчального матеріалу з педагогіки. Розроблено програму з розділу педагогіки "Теорія виховання", під час апробації якої доведено, що її реалізація є ефективною умовою вдосконалення змісту педагогічної підготовки студентів за умов вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  03bosppu.zip - 0Перейти: /ard/2003/
Видання зберігається у :