РА326344
Будак, С. В. Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського.
Дидактичні умови підготовки майбутніх педагогів до навчання англійської мови дітей дошкільного віку [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Визначено критерії (когнітивно-лінгвістичний, комунікативно-процесуальний, професійно-мотиваційний, комунікативно-регулятивний), показники та охарактеризовано рівні сформованості готовності студентів до навчання дітей дошкільного віку англійської мови. Виявлено та науково обгрунтовано дидактичні умови формування готовності майбутніх педагогів до цього навчання. Розроблено дидактичну модель, яка обіймає чотири етапи: змістовий (професійно-орієнтовний), репродуктивно- та творчо-комунікативний, аналітико-коректувальний, а також шляхи і засоби реалізації дидактичних умов формування готовності студентів до навчання дітей дошкільного віку англійській мові. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :