ВА593364
   Кошманова, Т. С. АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти.
Розвиток педагогічної освіти у США (1960-1998 рр.) [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Проаналізовано теорію і практику розвитку педагогічної освіти в США у 1960-1998 рр., виявлено особливості, тенденції і шляхи реформування системи підготовки вчителів за умов ринкової економіки. Висвітлено варіативність педагогічної освіти США, охарактеризовано її структуру, зміст, методи та форми організації навчання, що складають систему. Розкрито сутність, філософські та теоретичні засади практичного застосування педагогічних філософських теорій та психолого-педагогічні аспекти освіти американських учителів зазначеного періоду. Визначено філософсько-теоретичні моделі навчання у системі педагогічної освіти США, розкрито зміст і структуру педагогічної освіти у єдності її основних компонентів. Розглянуто сутність, особливості, шляхи інноваційного навчання у системі професійного становлення майбутніх вчителів і педагогів-практиків (на прикладі Шкіл професійного розвитку). Визначено тенденції розвитку педагогічної освіти США та перспективи творчого застосування американського досвіду у системі підготовки вчителів України. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :